ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۴۲۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۸ - ۲۵ دی ۱۳۹۵

«ماکان» جدیدترین اثر خود را منتشر شد

ریتم نو - ماکان خواننده جوان حوزه موسیقی  کشورمان، اثر تازه خود را در منتشر کرد.
photo_2017-01-14_22-39-53

ماکان از آن دسته خوانندگان است که در فعالیت های موسیقایی اش سبک های زیادی را تجربه کرده اما در اثر تازه خود که دستاتُ از رو صورتت بردار نام دارد، تجربه ای را پشت سر گذاشته که خیلی از خوانندگان باتجربه سبک پاپ- کلاسیک کمتر به سمت آن می روند چرا که چنین قطعاتی با ریسک عدم جذب مخاطب همراه هستند.


ماکان در این اثر با عليرضا تقى پور به‌عنوان ترانه‌سرا همکاری کرده است که این ترانه، اولین اثر عليرضا تقى پور است که به شکل رسمی منتشر می‌شود. علی موثقی تنظیم این قطعه را به عهده داشته و ناظر ضبط اثر نیز بوده و آهنگسازی دستاتُ از رو صورتت بردار توسط ماکان انجام شده است.


وی همچنین برای تهیه جدیدترین آهنگش با نوازنده‌های سرشناسی همکاری کرده. على جعفرى پويان، ميثم مروستى، كريم قربانى، حسين شريفى، فيروز ويسانلو، هومن غفارى نوازندگانی هستند که در این اثر هنرنمایی کرده‌اند. ملیکا تهرانی نیز به‌عنوان خواننده سوپرانو در کنار ماکان حضورداشته است. همچنین حميدرضا آداب و اميد اصغرى صدابرداران دستاتُ از رو صورتت بردار بوده‌اند که در استودیو پاپ ضبط شده و ميكس و مسترينگ توسط حامد مختارى در استوديو ويوا انجام شده است.


در ادامه می‌توانید این اثر را از اینجا بشنوید و دانلود کنید.


منبع: ریتم نو

برچسب ها: ماکان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه