ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۴۲۵۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۸ - ۲۲ دی ۱۳۹۵

«راک د پن» در جشنواره نوای فجر شیراز اجرا می‌شود

ریتم نو - اشکان خطیبی و گروهش برای اولین بار پروژه راک د پن را در شهر شیراز و در قالب جشنواره موسیقی نوای فجر شیراز روی صحنه خواهند برد.


ریتم نو - اشکان خطیبی و گروهش برای اولین بار پروژه راک د پن را در شهر شیراز و در قالب جشنواره موسیقی نوای فجر شیراز روی صحنه خواهند برد.


پرفورمنس تجسمى-موسيقايى«راک د پن» كه با اجراى آثارى از گروه‌هایی چون پينك فلويد،بيتلز،رولينگ استونز و ... به بررسى تاثير موسيقى راك بر طراحى می‌پردازد از برنامه «شب شنبه‌ها» آغاز و با استقبال گسترده مخاطبان راک روبه‌رو شد. به‌طوری‌که سه بار تمدید و هر سه بار در کمترین زمان ممکن تمام بلیت‌هایش به پایان رسید.


«راک د پن» بعد از موفقیت‌هایش در 4 اجرای تهران به جشنواره موسیقی فجر راه یافت و این اجرا نیز تمام بلیت‌هایش به پایان رسید.


طبق صحبت‌های اشکان خطیبی قرار است این پروژه در ديگر شهرهای ایران نيز اجرا شود و در اولین تجربه، 26 دی‌ماه ساعت 21 در سالن احسان شهر شیراز به روی صحنه می‌رود.


اشکان آبرون (کیبورد)، نیما رمضان (گیتار الکتریک)، آرش سعیدی (گیتار بیس)، سروش عدل (گيتار الكتريک و آكوستيک) و بردیا امیری (درامز) اعضای گروه برای این اجرا هستند که در کنار اشکان خطیبی (خواننده) به اجرای برنامه می‌پردازند و سهيل دانش اشراقى نیز به عنوان تصويرگر در طول برنامه طراحى و ایده خواهد كرد.


علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این اجرا می‌توانند به سایت sororconcert.com مراجعه نمایند.



منبع: ریتم نو

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه