ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۴۲۵۵۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۸ - ۱۹ دی ۱۳۹۵

شب پرانرژی سینا حجازی در سالن میلاد/ غروب جمعه دلگیر نبود!

ریتم نو – کنسرت پرانرژی سینا حجازی خواننده موسیقی پاپ کشورمان، شامگاه جمعه 17 دی‌ماه و در یک سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد و این خواننده جوان بار دیگر با اجرای پرانرژی خود شبی به‌یادماندنی را برای هواداران خود در پایتخت رقم زد.
sina-hejazi-4

حجازی در این کنسرت منتخبی از قطعات آلبوم «رویا» به همراه چند تک آهنگ منتشرشده خود را برای دوستدارانش اجرا کرد.


در ابتدا و پس از پر شدن صندلی‌های سالن، چراغ‌های سالن خاموش شد و سپس اعضای ارکستر با تشویق هواداران به روی استیج آمدند و پس از کوک‌کردن سازهایشان، قطعه پرانرژی «بادبادک» را نواختند و سپس سینا حجازی در میان تشویق‌های بی‌امان هواداران به روی استیج آمد و این قطعه را با هنرنمایی بابک صفر نژاد (هارمونیکا) اجرا کرد.


پس از پایان این قطعه، حجازی ضمن خوشامدگویی به هواداران گفت: «غروب جمعه امروز با تمام غروب جمعه‌ها فرق می‌کند. همیشه غروب جمعه گریه می‌کردیم اما بیایید امروز شاد باشیم.»


سپس در ادامه قطعات بذار بگن، خودتی، بارون، دیدی داری، هارمونی، من خوابشو دیدم، تیک تیک تیک و آی دل اجرا شد. پس از اجرای قطعه "آی دل"، حجازی برای دقایقی استیج را ترک کرد و اعضای ارکستر یک قطعه بی‌کلام نواختند و هر یک از نوازنده‌ها پس از تک‌نوازی ، از سوی ایمان قیاسی (پرکاشن) معرفی شدند.


سپس سینا حجازی پس از معرفی اعضای ارکستر توسط  قیاسی، درحرکتی جالب به روی استیج آمد و به تک‌نوازی پرکاشن پرداخت که به‌شدت مورد تشویق هواداران قرار گرفت.


با شروع پارت دوم، قطعه «خیال‌باف» اجرا شد و پس از اجرای این قطعه ، به درخواست حجازی قسمتی از این قطعه با همراهی سعید شیخ امیری (گیتار آکوستیک) و همچنین همخوانی هواداران اجرا شد.


حجازی در ادامه قطعات باریدم، لیلی، رفیق، ماما، نشدیم، تهران و زن معمولی را اجرا کرد و شبی خاطره‌انگیز را برای هواداران خود رقم زد.


در هنگام اجرای قطعات "بارون" و "باریدم" ، هواداران با روشن کردن نور تلفن‌های همراه خود سالن را ستاره بارون کردند.


قبل از اجرای قطعه لیلی، حجازی گفت: « بعضی‌اوقات نمی‌دانم چه اتفاقی می‌افتد. انگار خدادوستت دارد. من اولین آهنگی که ترانه‌اش را نوشتم ، ساختم و خواندم، شد لیلی؛ همیشه مراقب آرزوهایتان باشید چون دقیقاً همان اتفاق می‌افتد و برای من هم به همین شکل بود.همیشه مسئولان سالن به من می‌گویند که بهترین شنونده را کنسرت‌های شما دارد.از تک‌تک شما عزیزان ممنونم که حمایتم کردید.»


در هنگام اجرای قطعه ماما، عکس‌های کودکی سینا حجازی بر روی نمایشگر سالن نمایان شد.


اجرای مجدد قطعه "دیدی داری" حسن ختام این کنسرت سراسر انرژی بود.


آرش اکبری (آکاردئون)، بابک صفر نژاد (هارمونیکا)، سینا پرتوی (درامز)، امین و ایمان قیاسی (پرکاشن)، آرش احمدی (گیتار الکتریک)، نیما بهزاد (گیتار باس)، سعید شیخ امیری (گیتار آکوستیک)، سعید خیرخواه (کیبورد)، سپهر عباسی (ترومبن)، بنیامین بیانی (ساکسوفن)، علی ضرابی (ترومپت) و داریوش بیژنی (سرپرست ارکستر، نوازنده کلارینت و ساکسوفن) اعضای ارکستر سینا حجازی را در این کنسرت تشکیل دادند.


همچنین نسترن نفریه، هامون هاشمی و پرویز داوودی نیز اعضای گروه کر را تشکیل دادند.


امید نعمتی، کسری حجازی (برادر سینا حجازی)، دیبا زاهدی، سحر دولتشاهی، بهنام تشکر، رامین ناصر نصیر و مادر سینا حجازی ازجمله مهمانان این کنسرت بودند.


گفتنی است؛ این کنسرت به همت موسسه آوای دوران به مدیریت «سرکار خانم کاویانی» و تهیه‌کنندگی «رسول ترابی» برگزار شد.



منبع : ریتم نو


نویسنده : حمیدرضا پیرمحمدی


عکس : امیر هوشنگ امیرشکاری

برچسب ها: کنسرت سینا حجازی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه