ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۴۱۹۲۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۶ - ۱۲ دی ۱۳۹۵

هیجان شب شنبه‌ها، سرما را برد

ریتم نو - پس از استقبال کم‌نظیر از هیجان گذشته است ،سومین تجربه‌ی شب شنبه‌ها تیم اجرایی این برنامه تصمیم به تمدید این اجرا برای کمک به هم‌وطنان خیابان خواب و بی‌سرپناه گرفت.

+ گزارش تصویری از اجرای خیریه راکرها


shabshanbeha-ritmeno-10




تیم اجرایی در ابتدا بابیان حدیثی از امیرالمؤمنین (ع) "بزرگی در بخشش بسیار و بلند همتی شماست" ضمن تشکر از استقبال کم‌نظیر مردم از این برنامه‌ی خیریه اعلام داشت: تمام عواید حاصل از این برنامه به هم‌وطنان بی‌سرپناه و خیابان خواب اهدا می‌شود.


در این اجرا که 11 دی‌ماه برگزار شد، اندیشه هژبر به همراه اعضای گروه خود (پویا قلی‌نژادیی، حسام الهامی‌فر، علی مخملباف، کیوان شیرازی) و دیگر نوازندگان مطرحی همچون آندره خاچیکیان، مجید امیری، محمد محمدلو، پرهام پیر، طاها مظاهری و ... با اجرای قطعاتی از آلبوم اندیشیا 1 و 2، آلبوم گروه Wake of shame و بازخوانی قطعاتی خاطره‌انگیز از راک استارهای جهان استقبال مردم را بی‌جواب نگذاشتند و بارها و بارها جمعیت حاضر در سالن را به وجد آوردند.


اندیشه هژبر حتی برای تبلیغ بیشتر این برنامه و تشویق مردم به مهربانی نسبت به هم‌وطنان بی‌سرپناه تعدادی از آلبوم اول خود را به‌ کسانی که اولین بلیت‌های این برنامه را تهیه‌کرده بودند هدیه داد.


از نکاتی که می‌توان در این اجرا به آن اشاره کرد، هنرنمایی کم‌نظیر نوازنده جوان و خوش آتیه طاها مظاهری بود.


اردوان انزابی‌پور، کاوه دولت نیا، شيرين يزدان بخش و سعيد نوري ازجمله میهمانان این اجرا بودند.



منبع: ریتم نو


گزارش و عکس: امین رجبی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه