ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۴۱۵۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۱ - ۰۸ دی ۱۳۹۵

سیامک عباسی: آلبوم جدید در اروپا ضبط می‌شود/ انتشار تازه‌ترین کتاب عباسی

ریتم نو – سیامک عباسی به شهر بندرعباس سفر کرده است تا امشب در این شهر روی صحنه برود تا تور کنسرت‌هایش را از این شهر آغاز کند.

photo_2016-12-28_20-29-03




جشن امضای آلبوم و کتاب این ترانه‌سرا، آهنگساز و خواننده نیز پنجشنبه 9 دی‌ماه در مجموعه تفریحی امپراطور شهر بندرعباس برگزار می‌شود و مخاطبان سیامک عباسی علاوه بر حضور در کنسرت می‌توانند در این جشن با خواننده محبوبشان از نزدیک دیدار کنند.


عباسی در گفتگو با خبرنگار ریتم نو گفت: «به‌زودی در بسیاری از شهرهای ایران به اجرای برنامه خواهیم پرداخت که اجرا در 11 شهر همچون رشت، اصفهان، شیراز، اراک و ... را نهایی کرده‌ایم و تا دو ماه آینده این کنسرت‌ها را برگزار می‌کنیم اما تاریخ دقیقی برای اجرای برنامه ها مشخص نیست.»


وی در ادامه بیان کرد: «بسیار خوشحالم که تور کنسرت‌هایم از بندرعباس آغازشده است و بنده فکر می‌کنم بندرعباس بعد از تهران قطب فرهنگی کشور باشد. از طرفی این شهر مردم بسیار فرهیخته و هنردوستی دارد. به همین دلیل برای من افتخاری است که تور کنسرت‌هایم از شهر بندرعباس شروع‌شده و این مهم را به فال نیک می‌گیرم.»


این خواننده افزود: «جالب است بدانید برادرم ده سال ساکن بندرعباس بود و من چندین بار نیز به این شهر سفر داشته ام حتی سال گذشته در یک تور جزیره گردی در هرمزگان شرکت کردم و با بندر و فضای آن آشنایی کامل دارم. از طرفی خیابان‌های بندر یادآور خاطرات خوبی برای من است.»


عباسی درباره آلبوم جدید خود توضیح داد: «آلبوم جدید را آماده کرده‌ایم و شعر و ملودی‌ها از چندین ماه پیش آماده بود اما تنظیم کارها به‌تازگی تمام‌شده و به‌زودی برای ضبط آلبوم به اروپا سفر می‌کنیم و این آلبوم در سال آینده منتشر خواهد شد.»


این خواننده در مورد روند انتشار تک آهنگ‌هایش گفت: «قطعه «تورو دوست دارم» را شب یلدا پخش کردیم و طبق قولی که داده بودم، به‌زودی آهنگ «اون منم» را منتشر خواهم کرد و پس‌ازآن به فاصله یک ماه تک آهنگ‌های دیگر را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهم. چون آهنگ‌های آماده ی پخش، زیاد دارم که منتشرنشده و با توجه به رفع موانع برای شنیده شدن صدایم، ترجیح می‌دهم کارها را منتشر کنم.»


وی درباره انتشار کتاب جدید بیان کرد: «اتفاقاً کتاب جدید هم برای انتشار دارم اما با توجه به شلوغی‌های کنسرت، آلبوم و ... نمی‌دانم کتابم به این نمایشگاه کتاب خواهد رسید یا خیر! البته ترانه‌های کتاب تکمیل‌شده است ولی به دلیل وسواسی که در انتخاب تصویرسازی‌های کتابم دارم، وقتی برای پیگیری دقیق ندار اما تمام تلاشم را می‌کنم که این کتاب به جشنواره امسال برسد و پیش از سال جدید منتشر شود.»


عباسی که نخستین جشن امضای آلبوم و کتابش را در شهر بندرعباس برگزار می‌کند، گفت: «من تاکنون تجربه این‌چنینی نداشتم و برای خودم بسیار جذاب است و امیدوارم به‌خوبی برگزار شود تا مخاطبان بندرعباسی راضی باشند چون شاهد خیلی از پیام‌های پرمهر دوستان بندرعباسی هستم که به بنده لطف دارند. حتی دوست دارند بعد از کنسرت در بک استیج با من عکس بگیرند که متأسفانه به دلیل ظرفیت کم این مهم امکان‌پذیر نیست البته عکس انداختن با دوستان بندرعباسی برای من افتخار بزرگی است.»


گفتنی است سیامک عباسی امشب (8 دی‌ماه) نخستین کنسرت بندرعباس خود را به همت شرکت هنرمندان جنوب و تهیه‌کنندگی کیومرث مرادی در دو سانس به روی صحنه می‌برد.


منبع: ریتم نو


نویسنده :محمد کمالی

برچسب ها: سیامک عباسی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه