ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۴۱۵۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۴ - ۰۸ دی ۱۳۹۵

مرد نمکی در آزادی جان می‌گیرد

ریتم نو - علی شمس به همراه گروهش 17 دی‌ماه در آزادی بروی صحنه می‌رود.

photo_2016-12-28_12-26-48




گروه علی شمس را که سال‌هاست در عرصه‌ی موسیقی راک (به‌ویژه فیوژن راک) در ایران فعالیت دارد شخص علی شمس به‌عنوان خواننده، گیتاریست و نوازنده‌ی پیانو به همراه رضا بنایی نیا (درامز)، اشکان شاهرخ (الکتریک و آکوستیک گیتار)، کیومرث طالبی (بیس گیتار) و ماهان محمدی (ترومپت) را تشکیل می‌دهند. ماهان محمدی جای سعید همتیان (نی) را پرکرده است و پوریا علی میرزایی که قبل از نقل‌مکان به خارج از کشور نوازنده‌ی بیس گیتار و تنبور و دف در گروه بوده، این بار گروه را به‌عنوان نوازنده‌ی مهمان در بعضی از قطعات همراهی خواهد کرد. از دیگر مهمانان این اجرا می‌توان از امیر شمس (پرکاشن) و پویا اسدی (آکوستیک گیتار) نام برد.


گروه طی بیست سال گذشته بارها بروی صحنه رفته است و عنوانی چون منتخب جشنواره‌ی بین‌المللی موسیقی فجر در سال‌های 86,87 و 88 و دیپلم افتخار خلاقیت و نوآوری در موسیقی و صدا را در سال 87 از سمت جشنواره‌ی فجر را از آن خودکرده است.


تمامی قطعات، ساخته‌ی خود علی شمس هستند و بیشتر روندی داستانی و روایی دارند که تمامی آن‌ها سروده‌ی خود علی شمس و یکی از قطعات سروده‌ی مرتضی شمس است.


در این اجرا قطعاتی چون زمان، زشتم، فرشته بود،, من و یک اسکیزوفرنی در خانه، مرد نمکی، خوب مطلق، حیله، بمان با من، شیر، دلقک و فرشته بود، اجرا خواهند شد.


 گفتنی است؛ علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت می‌توانند به سامانه فروش ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com مراجعه نمایند.


منبع: ریتم نو


نویسنده: امین رجبی

برچسب ها: علی شمس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه