ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۰:۴۴ - ۰۷ دی ۱۳۹۵

کنسرت «ساکن روان» در نیاوران

ریتم نو - اولین کنسرت موسیقی گروه ساکن روان روزهای 10 و 11 دی ماه  در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود.
 

%da%a9%d9%86%d8%b3%d8%b1%d8%aa-%d8%b3%d8%a7%da%a9%d9%86-%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%86




به گزارش ریتم نو، گروه موسیقی تلفیقی ساکن روان  به سرپرستی بصیر فقیه نصیری و خوانندگی احسان غلامی بیرقدار،ساعت 21 در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می رود.


این گروه فعالیت حرفه ای خود را ازسال 80 آغاز کرده و تاکنون مجوز دو آلبوم به نام های «ساکن روان» و «گاهی درخشش آفتاب» را از دفتر موسیقی دریافت کرده است. اولین آلبوم این گروه درسال 91 وارد بازار شده و آلبوم گاهی درخشش آفتاب بزودی وارد بازار موسیقی کشور خواهد شد.


بصیر فقیه نصیری سرپرست و آهنگساز گروه ساکن روان درباره این اجرا اظهار داشت: گروه در نخستین اجرای خود 14 قطعه اجرا می‌کند.  تعداد 6 قطعه این اجرا از آلبوم اول گروه و بقیه قطعات از آلبوم جدید است . همچنین گروه سعی کرده از اشعار مدرن فارسی ، اشعار شاعران بزرگ ایران همچون احمد شاملو،یدالله رویایی ،اردشیر رستمی ،شمس لنگرودی ،فروغ فرخزاد و منوچهر نیستانی استفاده نماید. موسیقی گروه نیز تلفیقی از موسیقی کلاسیک ،راک و فرم موسیقی ایرانی است.


 گروه ساکن روان در این کنسرت قطعاتی چون چنین یگانه خواهد بود،دستت را به من بده ،بی تو خاکسترم،میوه‌های ملال،جهانی در آرامش ،بادها ،بدرود،به تو بگویم و آرام باش را اجرا خواهد کرد. سهیل فقیه نصیر با ساز گیتار الکتریک ،فرشاد رمضانی با ساز گیتار بیس ،امیرعلی طاهری درامز،یگانه حسینی نیا ویولن و شقایق صادقی با ساز فلوت اعضای گروه در این اجرا خواهند بود.


گفتنی است علاقه‌مندان به این اجرا برای تهیه بلیت می‌توانند به سایت تیوال و گیشه فرهنگسرا مراجعه نمایند.



منبع: ریتم نو

برچسب ها: کنسرت ساکن روان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه