ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۴۱۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۰ - ۰۵ دی ۱۳۹۵

به‌زودی آلبوم سینا شعبانخانی منتشر می‌شود

ریتم نو - سینا شعبانخانی که آخرین قطعه‌اش با عنوان «من عاشقم توام» را در همکاری با سازمان صداوسیما در ایام برگزاری المپیک ریو منتشر کرد و از طریق این رسانه ملی به گوش مخاطبانش رساند، اکنون مراحل اداری اخذ مجوزش را طی می‌کند تا بتواند نخستین آلبوم رسمی خود را منتشر کند.

sina-shabankhani




شعبانخانی  پیش‌تر با حضور در برنامه پربیننده «دورهمی» به عدم همکاری با شبکه‌ها و سایت‌های غیرمجاز اشاره و گفته بود: «من هرگز کلیپی تولید نکردم و هیچ‌گونه همکاری با شبکه‌ها و سایت‌های غیرمجاز نداشته‌ام و ازآنجایی‌که تنها به فعالیت رسمی در خاک کشورم و برای هم‌وطنانم فکر می‌کنم، هرگز حاضر نیستم چنین همکاری‌هایی با رسانه‌های غیرمجاز داشته باشم. خدا را شکر در حال حاضر رسانه‌های رسمی و قانونی نسبت به قبل گسترش بیشتری پیداکرده‌اند و ترجیح می‌دهم از همین طریق کارهایم را عرضه کنم.»


این خواننده که اجرایش در برنامه دورهمی موردتوجه کاربران فضای مجازی قرارگرفته بود؛ در بخشی از صحبت‌هایش و در خطاب به خوانندگانی که قصد ورود به بازار موسیقی دارند، بیان کرده بود: «پیشنهادم به دوستانی که در ابتدای راه فعالیت هنری هستند این است که از همان ابتدا با شناسایی مجراهای قانونی، تمامی فعالیت‌هایشان را در چارچوب‌های تعیین‌شده انجام دهند و هرگز برای دیده شدن در مقطعی کوتاه، تن به همکاری با رسانه‌های غیرمجاز ندهند.»


وی در ادامه اظهار کرده بود: «به‌هرحال همه افراد جامعه در هر قشر و صنفی موظف به رعایت قانون هستند و در فضای هنری هم این مسئله صدق می‌کند. این مختص کشور ما نیست و در تمامی کشورهای دنیا، پایبندی به مقررات وظیفه هر شهروندی است. به عقیده من هیچ‌چیزی ارزش تخطی از مقررات را ندارد.»


طبق شنیده‌ها، سینا شعبانخانی یکی از گزینه‌های احتمالی برای اجرا در بخش جنبی جشنواره موسیقی فجر است.


منبع: ریتم نو

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه