ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۴۱۰۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۷ - ۰۴ مهر ۱۳۹۵

آلبوم موسیقی گروه «سکوت ٧» منتشر شد

ریتم نو - آلبوم موسیقی «متفاوت» اثری از گروه سکوت ٧ با همراهی شهریار خسروی دانش، مسیح خسروی و فراز خسروی دانش، منتشر و راهی بازار موسیقی کشور شد که همزمان با پخش، این اثر به‌صورت مجازی و از طریق سایت «بیپ تونز» نیز در دسترس مخاطبین قرارگرفته است.

photo_2016-12-21_22-00-55




این آلبوم شامل ١١ قطعه در حال و هوای متفاوت قطعات نسبت به یکدیگر به نام‌های «قسمت»، «حس»، «فرقی واسم نمیکنه»، «دلتنگم»، «حالم پریشونه»، «خیال انتقام»، «دیوار دل»، «همیشه عاشق»، «آگه باشی»، «بمون کنارم» و «صدا بزن منو» است که به‌صورت گسترده در سراسر کشور روانه‌ی بازار موسیقی شده است.


گروه «سکوت ٧»، از سه عضو اصلی یعنی شهریار خسروی دانش (سرپرست گروه، آهنگساز اغلب قطعات و نوازنده گیتار)، مسیح خسروی (خواننده) و فراز خسروی دانش ( تنظیم‌کننده‌ی قطعات و پیانیست گروه) تشکیل‌شده است اما در این آلبوم میثم مروستی، مرتضی شفیعی، پویا جهانمردی و رضا فدوی نیا (ویولن)، امید حاجیلی (ترومپت)، آرمین قیطاسی (فلوت)، امیرحسین منصوری ( ویولا)، مسیح مردیها (ویولنسل)، اشکان رهبر (دیوان)، اردشیر فلاحیان (گیتار الکتریک) و غزل اکلیلی (همخوان) نیز با این هنرمندان همکاری داشته و در اجرای قطعات به هنرنمایی پرداخته‌اند.


کار ترانه‌سرایی قطعات آلبوم به عهده‌ی «دکتر سیروس آزادی»، «ندا دادخواه»، «شهریار خسروی دانش»، «علی زمانی» و «مژگان آزادی» بوده است.


شایان‌ذکر است که گروه «سکوت ٧» کنسرت‌های مختلفی را در طی سال‌های گذشته اجرا نموده و طی یک سال و نیم گذشته مشغول به جمع‌آوری قطعات آلبوم خود بوده‌اند .


علاقه‌مندان برای تهیه آلبوم موسیقی «متفاوت» به‌صورت نسخه اصلی می‌توانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه نمایند، همچنین این اثر از طریق سایت «بییپ تونز beeptunes.com» نیز به‌صورت دیجیتال قابل خریداری و دانلود قانونی است.



منبع: ریتم نو

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه