ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۴۰۸۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۲ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۵

رونمایی کتاب به‌جای کنسرت در شهریورماه

ریتم نو – مراسم رونمایی و جشن امضا نخستین مجموعه ترانه رستاک حلاج بانام «پاییز سال بعد»، عصر روز یکشنبه 28 شهریورماه و با حضور هنرمندان مطرح کشور و جمع کثیری از هواداران این خواننده در شهر کتاب ابن‌سینا برگزار شد.

rastaak-ritmeno-21




مجموعه ترانه «پاییز سال بعد» که به همت انتشارات نگاه به چاپ رسیده ، گزیده‌ای از تمام ترانه‌هایی است که رستاک حلاج تابه‌حال سروده و تعدادی از ترانه‌ها پیش‌تر با صدای این خواننده و دیگر خواننده‌ها به انتشار رسیده است.


این مجموعه از سه بخش تشکیل‌شده که بخش اول آن شامل 84 ترانه است و بخش دوم آن گزیده‌ای از ترانه‌هایی است که دیگر ترانه‌سراها درباره ترانه‌ها و موسیقی رستاک حلاج سروده‌اند.بخش سوم نیز نت‌های تعدادی از آثار منتشرشده برای علاقه‌مندان به موسیقی است.


در ابتدای این مراسم رستاک حلاج ضمن خوشامدگویی به هواداران ، در مورد این مراسم گفت : «ما دوست داشتیم که این جمع را تا پایان شهریورماه در کنسرت ببینیم اما خدا خواست که با رونمایی از نخستین مجموعه ترانه‌هایم در خدمت شما عزیزان باشم.»


سپس هواداران پس از خریداری کتاب به‌نوبت به سمت رستاک حلاج برای امضا کتاب و عکس یادگاری رفتند.


اشکان دباغ ، مونا برزویی ، سعید کریمی ، میثم یوسفی ، حسین غیاثی ، مهراوه شریفی‌نیا ، نیکان ، امید جامع ، هومن نامداری ، بابک صحرایی ، کسری بختیاریان ، سعید امیر اصلانی ، مهرداد نصرتی ، حسن علیشیری ، یغما گلرویی ، افشین مقدم ، نادر بختیاری ، حمیدرضا صمدی ، کاوه آفاق ، مهدی میرزا باقریان ، حمید صفت ، سعید زمانی ، منوچهر حسنی ، مهدی بیات ، حمید منبتی ، علی توده فلاح و امیر توده فلاح ازجمله مهمانان این مراسم بودند.


در ادامه مراسم قطعه «جوون مرگ» توسط امید جامع و اشکان دباغ اجرا شد.همچنین در ادامه قطعه «زمستون» که توسط مهدی یراحی اجرا شده است، با همخوانی حضار و همراهی اشکان دباغ و مهرداد نصرتی اجرا شد.


در ادامه بخش اجرا زنده، نوبت به قطعه پرطرفدار «دریا» رسید.علاوه بر اشکان دباغ ، بار دیگر مهرداد نصرتی برای لحظاتی در اجرای این قطعه با حضار به همراهی پرداخت.در این میان، رستاک حلاج در میان تشویق‌های هواداران این قطعه را اجرا کرد.


سرانجام نوبت به قطعه «دانشگاه» رسید و جمعیت حاضر شروع به زمزمه ترانه کردند و جو زیبایی بر مراسم حکم‌فرما شد.



منبع : ریتم نو


نویسنده : حمیدرضا پیرمحمدی


عکس : عرفان زاده سلطان

برچسب ها: رستاک حلاج
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه