ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۳۳۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۶ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۵

مراسم رونمایی از کتاب «لیلا مهاجرانی» برگزار شد

ربتم نو - مراسم رونمایی از کتاب لیلا مهاجرانی عصر روز دوشنبه با حضور هنرمندان موسیقی و سینما در کافه زیبا برگزار شد.


لیلا مهاجرانی که طی ده سال فعالیت خود در زمینه ترانه‌سرایی همکاری‌های متعددی را با خوانندگان داشته است، اقدام به انتشار رمانی با عنوان «حوا هست آدم نیست» کرد تا مخاطبانش با دیگر آثار وی آشنا شوند.
این مراسم با اجرای «فواد فرهنگ» آغاز و توضیحاتی پیرامون فعالیت‌های هنری لیلا مهاجرانی در زمینه‌ی شعر و ترانه طی ده سال گذشته و همکاری با خوانندگان مطرح داده شد.
سپس «سینا آخرتی» به اجرای شعر «وطن» از اشعار مهاجرانی برای ایران پرداخت تا محمد سلیمی مجری توانمند صداوسیما با خواندن شعری در مضمون کتاب، برنامه را در دست گیرد.
سلیمی از مسعود امامی و سولماز حصاری دو مهمان حاضر در سالن، خواست تا صفحه‌ای از این رمان را با همراهی مهاجرانی برای حاضرین بخوانند.
در ادامه دکلمه‌ای با صدای لیلا مهاجرانی که با موضوع رمان همخوانی داشت در سراسر سالن پخش شد و بعدازآن ترانه‌ای با عنوان «حوا هست، آدم نیست» از سروده‌های «علی عرض پیما» توسط سینا آخرتی به اجرا درآمد تا دکتر حسین عمادی (مدیر انتشارات) در خصوص رمان و محتوای آن به صحبت بپردازد.
در پایان این مراسم کتاب «حوا هست آدم نیست» برای هنرمندان حاضر در سالن امضاء شد تا گرفتن عکس یادگاری و امضای تابلو توسط هنرمندان حسن ختام این مراسم رونمایی باشد.
مهدی یغمایی ،حسین استیری، محمود رضا قدیریان، مسعود امامی، مجتبی کبیری، سولماز حصاری، معصومه کریمی، گلشید بحرایی، سعید حبیبی، فواد فرهنگ، محمد سلیمی، فضل الله احمدی، مسیحا شجاعی، ناصر پاشایی (پدر زنده یاد مرتضی پاشایی)، امیر پیرنهان، مهدی علیاری، علیرضا بابایی، بهزاد رحیم خانی، محمد قلی پور، علیرضا بابایی، فرج الله گل سفیدی، امیر حسین رستمی و ...  ازجمله مهمانان حاضر در این مراسم بودند.
مهاجرانی در این برنامه از همکاری علی عرض پیما، سهیلا جمالی، هادی ملکی (طراح جلد)، خانم ادنان (مديريت كافه)، دلارام غفرانی (مدیر روابط عمومی) و علی خوش نظر تشکر کرد.
گفتنی است؛ به‌زودی جشن امضای کتاب «حوا هست آدم نیست» در سراسر ایران برگزار خواهد شد.

 



منبع : ریتم نو
نویسنده : مریم رفائی
عکاس : دنیا گردینی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه