ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۳۳۲۹۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۸ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۵

سینا حجازی قطعه « تهران » را برای اولین بار در تهران اجرا کرد

ریتم نو – کنسرت سینا حجازی خواننده جوان و خوش صدا موسیقی پاپ کشور با حضور بازیگران سینما و تلویزیون و در یک سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد و این خواننده پس از وقفه ای طولانی مدت برای سومین بار به دیدار هواداران پرشور خود در پایتخت رفت.


حجازی در این کنسرت که به کنسرت « شیرشاه » معروف بود ، منتخبی از قطعات آلبوم « رویا » به همراه چند تک آهنگ منتشر شده خود را برای دوستدارانش اجرا کرد و شبی خاطره انگیز را برایشان رقم زد.

در ابتدا و پس از پر شدن صندلی های سالن ، چراغ های سالن خاموش شد و سپس اعضای ارکستر با تشویق هواداران به روی استیج آمدند و پس از کوک کرذن سازهایشان ، قطعه پرانرژی <<بادبادک>> را اجرا کردند و سپس سینا حجازی در میان تشویق های بی امان هواداران به روی استیج آمد و این قطعه را با تسلط کامل و با هنرنمایی بابک صفرنژاد (نوازنده سازدهنی) اجرا کرد.

پس از اجرای این قطعه سینا حجازی ضمن خوشامدگویی به هواداران گفت : « ممنون که امشب اینجا هستید و ما هم با تمام انرژی آمدیم تا یک شب خوبی را کنار یکدیگر داشته باشیم و این نهایت آرزوی من است. »

سپس قطعات "بذار بگن" ، "خودتی" ، "بارون" ، "دیدی داری" و "تیک تیک تیک" اجرا شد.پس از اجرای قطعه "تیک تیک تیک" ، حجازی سوپرایز ویژه ای برای هوادارانش داشت و قطعه <<خوابش رو دیدم>> را اجرا کرد و قبل از اجرای این قطعه گفت : << من یک قطعه جدید را آماده پخش دارم که شعر، ملودی و تنظیم برعهده خودم است اما هنوز منتشر نکردم.در این قطعه همه ی آروزهایم که خیلی دوست داشتم باشد و نیست را گفتم و امیدوارم که به دلتان بشیند.>>

سپس قطعات "هارمونی" و "آی دل" اجرا شد و پس از اجرای قطعه "آی دل" ، گروه ارکستر یک قطعه بی کلام با تنظیم داریوش بیژنی (سرپرست گروه و نوازنده کلارینت) را اجرا کردند.

با شروع پارت دوم کنسرت ، سینا حجازی با لباسی جدید به روی استیج آمد و سپس از نیلوفر نوروزی طراح لباسش تشکر کرد و بلافاصله قطعه "خیال باف" اجرا شد که حجازی در معرفی این قطعه گفت : « این قطعه ای که می خواهم اجرا کنم ، از کارهای ابتدایی من بود اما نسبتا دوستش داشتم و خوشبختانه مورد استقبال قرار گرفت. »

"باریدم" قطعه بعدی بود که اجرا شد و حجازی این قطعه را به پدرش صدرالدین حجازی (بازیگر سینما و تلویزیون) که در سالن حضور داشت ، تقدیم کرد.

سپس قطعات "لیلی" و "رفیق" اجرا شد.پس از اجرای قطعه "رفیق" ، حجازی گفت : « می خواهم یک قطعه ای را اجرا کنم و به مادرم که در سالن حضور دارد تقدیم کنم. » سپس با تشویق های بی امان هواداران قطعه "ماما" اجرا شد.

قطعه "نشدیم" که به تازگی منتشر شده ، قطعه بعدی بود که اجرا شد و مورد استقبال بی نظیر هواداران قرار گرفت که هنرنمایی مهرداد مهدی (نوازنده آکاردئون) در پایان این قطعه ، از نکات جالب توجه این کنسرت بود.سپس به درخواست هواداران قطعه "دیدی داری" مجدد اجرا شد و اجرای قطعه "تهران" که برای اولین بار اجرا می شد ، پایان بخش این کنسرت سراسر انرژی بود و شب به یادماندنی برای این خواننده جوان رقم خورد.

سینا پرتوی (درامز) ، نیما بهزاد (گیتار باس) ، آرش احمدی (گیتار الکتریک) ، سعید شیخ امیری (گیتار آکوستیک) ، سعید خیرخواه (کیبورد) ، علی ضرابی (ترومپت) ، سپهر عباسی (ترومبن) ، بنیامین بیانی (ساکسوفون) ، بابک صفرنژاد (سازدهنی) ، مهرداد مهدی (آکاردئون) ، امین و ایمان قیاسی (پرکاشن) و داریوش بیژنی (سرپرست گروه و نوازنده کلارینت) اعضای ارکستر سینا حجازی را تشکیل می دادند و رضا فکری ، هامون هاشمی و نسترن نفریه اعضای گروه کر را تشکیل دادند.

بزرگمهر حسین پور ، امیرمهدی ژوله ، شروین نادری ، هانا کامکار ، نیلوفر نوروزی ، صدرالدین حجازی ، الناز شاکردوست ، پیمان حجازی (مدیربرنامه سینا حجازی) ، رسول ترابی ، سمیه کاویانی ، آرش ظلی پور و میترا حجار از جمله مهمانان این کنسرت بودند.

گفتنی است ؛ این کنسرت به همت شرکت آوای دوران به تهیه کنندگی رسول ترابی و مدیریت سمیه کاویانی برگزار شد.

 



 

 

منبع : ریتم نو
نویسنده : حمیدرضا پیرمحمدی
عکاس : امین رجبی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه