ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۵:۰۷ - ۲۸ تير ۱۳۹۵

مهرداد شهسوار زاده با چرخ و فلک به عرصه بازگشت

ریتم نو - مهرداد شهسوار زاده از همکاری خود با عوامل مجموعه تلویزیونی چرخ و فلک به کارگردانی یکی از سرشناس‌ترین کارگردان‌های عرصه سینما خبر داد.
 

photo_2016-07-18_04-21-06




این خواننده با اعلام این خبر گفت: همکاری با این مجموعه که عزیز الله حمید نژاد کارگردان آن است و موسیقی آن را ستار اورکی ساخته است، پر از تجربه‌های تازه است و شکلی کاملاً متفاوت دارد .


وی با تأکید بر این‌که بعد از مدت‌ها دوری از تلویزیون این بار به شکلی متفاوت از تیتراژ خوانی‌های معمول ظاهرشده است، گفت: تیتراژ شروع این سریال را بعد از چند سال فاصله از این رسانه، با موسیقی ستار اورکی  و به شکل آوازی خوانده‌ام که تجربه جدیدی در حوزه کاری‌ام است. تیتراژ پایانی «چرخ و فلک» را نیز سالار عقیلی با آهنگسازی همین آهنگساز اجرا کرده است.


خواننده «دریا» ادامه داد: همکاری با ستار اورکی، تجربه خوبی را برایم رقم‌زده است. موسیقی متن آن را نیز ایشان ساخته است . این مجموعه 28 قسمتی  هر شب ساعت 22 به مدت 50 دقیقه از شبکه یک پخش می‌شود. موسيقي متن اپيزودهاي مربوط به عزیز الله حميد نژاد و تيتراژ را ستار اوركي انجام داده است.  سریال اپيزوديك چرخ فلك به كارگردانی مشترك بهرام عظيم پور، عزیز الله حميد نژاد و احسان عبدي است و بخشی از ساخت موسیقی متن اپیزودهای مربوط به عظیم پور و عبدی پور را نیز پیمان خازنی به عهده داشته است.


مهرداد شهسوار زاده در دهه هشتاد خواننده سريال‌های تلويزيونی «كتابفروشي هد هد»، « گل بارون زده»،« خاكستر وباد» تیتراژ پایانی مشترکا با ناصر عبدالهی و همین‌طور تیتراژ صبحگاهی «صبح به خیر تهران» را در کارنامه هنری خود دارد.


قصه‌های اين سريال از دغدغه‌های انسان امروز ايران حرف می‌زند و درون‌مایه‌هایی کاملاً بومی دارد وبازيگراني چون حميد آذرنگ،ميلاد كي­مرام،امير آقايي،ليلا اوتادي،انديشه فولادوند، حسين سليماني،آشا محرابي و ... حضور دارند.



در ادامه می توانید این قطعه را از اینجا بشنوید و دانلود کنید


منبع: ریتم نو

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه