ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۰۷:۵۶ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۴

شاندیز میزبان کنسرت محمد علیزاده

ریتم نو : در ادامه کنسرت‌های  تابستانه، محمد علیزاده پیش از کنسرت بزرگ خود در تهران در شاندیز مشهد به روی صحنه می‌رود.

shandiz


شاندیز میزبان کنسرت " محمد علیزاده "


 

این کنسرت در 17 مردادماه سال جاری در تالار نصر شهر شاندیز خراسان رضوی طی دو نوبت به روی صحنه می‌رود. علیزاده با اجرای منتخبی از قطعات محبوب خود همچون هوات و کردم, میشه نگام کنی, جز تو, همینه که هست و ... به روی صحنه خواهد رفت.

گفتنی است این نخستین کنسرت در شهر شاندیز است که پس از دوندگی‌های زیاد از سوی تیم اجرایی موفق به اخذ مجوزهای لازم شده است.  شاندیز شهری در استان خراسان رضوی در شمال شرق ایران است در ۱۲ کیلومتری شمال غربی مشهد قرار دارد. شاندیز طبق مصوبه دولت و هیئت‌وزیران در سال ۱۳۸۴ به‌عنوان اولویت اول و تنها منطقه نمونه بین‌المللی گردشگری ایران شناخته‌شده است.

گفتنی است در این کنسرت “علی پور نگهبان” (گیتار بیس), “سعید عباسی” (نوازنده کیبورد), “محمد شعبانی” (پرکاشن), “اشکان موسوی” (ویولن), “علی شهبازی” (گیتار الکتریک), “اشکان صدیق آذر” (سینتی سایزر), بهمن میرزا زاده (گیتار سلو)و ایمان ذاکری (درامز) عظیم روحانی (گیتار کلاسیک) و “امیرحسین اویسی” (پیانو) در گروه ارکستر, علیزاده را همراهی خواهند کرد .

این کنسرت به مدیریت اجرایی «میلاد مهربان» و تهیه‌کنندگی نگار رضایی‌نژاد و مجتبی نعیمی و با حمایت مدیر ارشاد طرقبه شاندیز جناب کفشدار حسینی به روی صحنه می‌رود.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت تهیه و رزرو بلیت این کنسرت به سامانه‌ی اینترنتی WWW.IRANCONCERT.COM مراجعه نمایند و یا با شماره 09195904001 تماس حاصل فرمایند.

 

منبع : ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه