ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۲:۱۷ - ۰۲ تير ۱۳۹۵

هنر در این مملکت جایگزین ندارد

ریتم نو : در پی درگذشت استاد مصطفی کمال پورتراب ، استاد تورج شعبانخانی فوت ایشان را به جامعه موسیقی و خانواده ایشان تسلیت گفت و یادداشتی را در اختیار وب‌سایت «ریتم نو» قرارداد.
 

+ استاد مصطفی کمال پورتراب از دریچه علمی به موسیقی نگاه می‌کرد


pt




«استاد مصطفی کمال پورتراب شخصیت بسیار خوب، آرام و متینی داشتند و همیشه به تحقیق و بررسی می‌پرداختند و بیشتر در دانشگاه‌ها تدریس می‌کردند و شاهد کارهای اجراشده کمتری از ایشان بودیم.


هنر در این مملکت جایگزین ندارد.مگر حبیب محبیان از دنیا رفت، جایگزینی برایش پیدا شد؟ همه ما یک روزی از دنیا می‌رویم و بازهم می‌گویم که هنر جایگزین ندارد.مردم از این اتفاق به‌شدت ناراحت هستند و حتی خود ما هم خیلی از این اتفاق ناراحت هستیم و به جامعه موسیقی و خانواده ایشان تسلیت می‌گویم و انشا الله روحشان شاد و قرین آرامش باشد.


استاد مصطفی کمال پورتراب فردی باسواد بود و از دریچه علمی به موسیقی نگاه می‌کرد و بر همین اصول در دانشگاه‌ها تدریس می‌کرد و مردم او را قبول داشتند و به همین دلیل بیشتر به تدریس می‌پرداخت.»


گفتنی است ؛ استاد مصطفی کمال پورتراب آهنگساز و استاد موسیقی ایرانی به علت کهولت سن صبحگاه امروز (2 تیرماه 1395) در سن 92 سالگی دار فانی را وداع گفت.


لازم به ذکر است که پیکر این استاد گرانقدر روز جمعه ساعت 9 صبح از مقابل تالار وحدت به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) تشییع می شود.همچنین مراسم یادبود ایشان روز شنبه 5 تیرماه از ساعت 16 الی 17:30 در مسجد نور در میدان فاطمی برگزار می شود.


وب‌سایت «ریتم نو» درگذشت «مصطفی کمال پورتراب» را به جامعه موسیقی و خانواده این استاد برجسته تسلیت می گوید.


منبع : ریتم نو


نویسنده: حمیدرضا پیرمحمدی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه