ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۳:۳۱ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۵

پنترا : یک چیزی باید تغییر کند!!

ریتم نو : کشتاری مرگبار در یک سالن در اورلندو و کشته شدن کریستینا گریمی (Christina Grimmie) خاطرات تلخی را برای اعضای گروه پنترا (Pantera) که بیشاز یک دهه ی قبل دایمبگ درل (Dimebag Darrell) گیتاریستشان را در حادثه ای مشابه از دست داده بودند, زنده کرده است. آن ها نوشته ای را در صفحه ی فیسبوکشان قرار داده اند و از کلاب داران و برنامه گردانان خواسته اند تا به وظیفه شان بهتر عمل کنند و از جان هنرمندان حفاظت بهتری به عمل بیاید.


"بسیار ناراحت و متاسفیم که خبر رسیده که کریستینا گریمی هم مانند دایمبگ درل به ضرب گلوله کشته شده است. پس از قتل درل دعا کردیم تا در صنعتمان (مثل صاحبان کلاب ها و برنامه گردانان) هر ترفندی لازم است بکار بگیرند تا از جان هنرمندان در برابر هفتیرکشان دُگم محافظت بکنند. متاسفانه این اتفاق نیافتاد و ستاره ی در حال اوج گیری دیگری نیز عواقب آن را با جانش پرداخت کرد. یک چیزی باید تغییر بکنه!
کریستینا, دایم, جف ثامپسون, ارین هالک و نیثن بری روحتان شاد"

گریمی جمعه شب در اورلندو در حالی که پس از اجرایش در The Plaza Live مشغول صحبت با طرفداران و امضای عکس بود به ضرب گلوله کشته شد. تیرانداز که هویتش توسط پلیس با عنوان کوین جیمز لویبل عنوان شده, جوانی 27 ساله بود که با دو اسلحه ی کمری, تعداد زیادی مجله و یک چاقوی شکاری به اورلندو سفر کرده بوده است. پلیس اورلندو اعلام داشته است که کیف های دستی و کوله پشتی طرفداران اصولا" هنگام ورود به سالن مورد بازرسی قرار می گیرند, اما The Plaza Live هیچ فلزیابی در بخش ورودی اش ندارد.

 

منبع: ریتم نو
گردآوری و ترجمه: اشکان شاهرخ
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه