ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۲۸۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۴ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۵

تجدید دیدار کاوه آفاق با هوادارانش در گالری آریانا/ منتظر کنسرت باشید!

ریتم نو: کاوه آفاق که در نمایشگاهی، نقاشی‌هایش را در معرض دید قرار داد تا بتواند بار دیگر با هوادارانش دیدار داشته باشد در گفتگو با خبرنگار «ریتم نو» به اهمیت موسیقی و محیط زیست اشاره کرد و از برگزاری کنسرت بعد از ماه مبارک رمضان خبر داد.

+ گزارش تصویری از افتتاحیه نمایشگاه نقاشی کاوه آفاق


Kaveh Afagh-Ritmeno (1)




عصر جمعه بیست و یکم خردادماه سال جاری گالری آریانای تهران میزبان نمایشگاه نقاشی کاوه آفاق در کنار آثار استاد پلنگی و ساغر مسعودی بود.


در این نمایشگاه آثاری با محوریت موسیقی، صلح و محیط ‌زیست به نمایش گذاشته شد و نقاشی‌هایی از کاوه آفاق، ساغر مسعودی و همچنین مجسمه‌های نوازنده‌هایی ساخته‌ی دست استاد ناصر پلنگی که تمامی آن‌ها از ضایعات فلزی و دورریزها تهیه‌شده است در معرض دید عموم قرارگرفت.


این نمایشگاه نقاشی فرصت مناسبی برای تجدیددیدار کاوه آفاق و هوادارانش بود که در کنار عکس‌های یادگاری و امضای آلبومش، ما نیز با او به گفت‌وگو بپردازیم.


کاوه آفاق در گفت‌وگوی کوتاهی با خبرنگار «ریتم نو» به اهمیت موسیقی، محیط زیست و همچنین آثار استاد پلنگی (که عموماً از دورریزها تهیه‌شده بودند) اشاره کرد.


وی همچنین به آلبوم خویش اشاره و از بازخورد عموم اعلام رضایت کرد اما از نحوه پخش آلبوم احساس نارضایتی داشت و آن را نوعی کارشکنی از سمت شرکت پخش مربوطه خواند که شاید از طریق مراجع قضایی این مسئله را پیگیری کند.


خواننده آلبوم «با قرص ها می رقصد» در انتها از برگزاری کنسرت پس از پایان ماه مبارک رمضان خبر داد.


شایان‌ذکر است کاوه آفاق در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه نیز از ساعت 17 الی 19 در گالری آریانا واقع در الهیه، انتهای خیابان مریم شرقی، ابتدای خیابان فرشته (شهید فیاضی)، شماره ۹ میزبان علاقه‌مندان به این نمایشگاه است.



منبع: ریتم نو


نویسنده: شهاب مفخمی


عکس: امین رجبی

برچسب ها: کاوه آفاق
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه