ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۲۸۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۹ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۵

بهنام ابطحی به عنوان رهبر ارکستر گروه رضا صادقی معرفی شد

ریتم نو: رضا صادقی از اتمام همکاری با پویا نیکپور رهبر ارکستر گروه مشکی پوشان خبر داد و اعلام کرد ازاین‌پس بهنام ابطحى به‌عنوان رهبر ارکستر او را همراهی خواهد کرد.


ریتم نو: رضا صادقی از اتمام همکاری با پویا نیکپور رهبر ارکستر گروه مشکی پوشان خبر داد و اعلام کرد ازاین‌پس بهنام ابطحى به‌عنوان رهبر ارکستر او را همراهی خواهد کرد.


پویا نیکپور که از پاییز سال 90 همکاری‌اش با رضا صادقی را با سمت رهبری ارکستر آغاز کرده بود؛ سرانجام پس از حدود چهار سال به این همکاری خاتمه داد.


چند روز پیش پویا نیکپور طی مصاحبه‌ای اعلام کرد که دیگر با رضا صادقی همکاری نخواهد کرد و این عدم همکاری را به معنای خداحافظی با موسیقی پاپ ندانست. همچنین رضا صادقی با انتشار مطلبی در صفحه رسمی اینستاگرام خود ضمن تائید این خبر؛ رهبر ارکستر جدید خود را معرفی کرد.


رضا صادقی در این متن ضمن اشاره به تاریخ اتمام قرارداد و عدم وجود مشکلات بین وی و پویا نیکپور نوشته است:


"سلام خدمت عزيزان جان و قبولى عبادتهـا .. در تاريخ ١١/٣/٩٥ با اعلام شخصى و البته با احترام .. بند مشكى پوشان به رهبرى دوست خوبم اقاى نيكپور اتمام كار و پايان قرارداد داشت .. كه لازم ميدونم از زحمات تك تك عزيزانى مثل " ارش مقدم ' عميد بنكدار ' امير شهـابى ' و پويا نيكپور و سعيد صارمى . مرتضى كريمى . فاضل پيش و بقيه اعضا كمال تشكر رو داشته باشم ... كه اين عدم همكارى صرفا براى تغير اتفاقات صحنه ايى هست و نه مسائل حاشيه ايى .... " فايل صوتى تشكر و قدردانى و اعلام پايان همكارى هم در تاريخ ذكر شده دليل بر بى حاشيه بودن اين ماجراست كه اگه لازم باشه در كانال تلگرامم ميزارم "
----
به هـر حال "


شروع همكارى مجدد من با هنرمند خوب و خوش ذوق جناب سيد بهـنام ابطحى رو اعلام ميكنم و اميدوارم باز هم سعادت هم صدايى رو روى صحنه با شما جانان و به رهـبرى سيد بهنام ابطحى داشته باشم ...
----------
پ ن ؛ نه من با اقاى نيكپور عزيز و نه ايشون با من ' هـيچ مشكل خاصى نداريم و بنده از ديروز و هنوز و هميشه به دوستى و همراهيشون افتخار ميكنم '
هـمه اين توضيح ها براى اينه كه حاشيه بى دليلى ايجاد نشه و مهم نيست چه حرفايي كجا نوشته ميشه ، مهم نگاه خودم بود كه عرض كردم ..
منتظر كنسرتهاى متفاوت و اتفاقات ويژه باشيد : البته لطفا ???"

منبع: ریتم نو

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه