ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۲۸۳۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۷ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۵

احسان غيبي برای اولین بار در مسکو روی صحنه رفت

ریتم نو: احسان غيبي پس از هفت سال در قالب یک رویداد بین‌المللی و در فستيوال جهاني موزيك روسيه Art Football 2016 روی صحنه رفت و خوش درخشید.
+ عکس‌های « حميد غلامي»  از این اجرا

ehsan gheybi ritm 9

فستيوال بین‌المللی موسيقي مسكو هم‌زمان با برگزاري جام جهاني هنرمندان در روسيه در حال برگزاري است و هنرمندان مطرحي از كشورهاي مختلف در بخش موسيقي به رقابت و اجراي برنامه می‌پردازند.


  احسان غيبي كه به‌عنوان نماینده‌ی كشورمان در اين فستيوال شركت كرده است ، شب گذشته در حضور بيش از هشت هزار تماشاگر به اجراي برنامه پرداخت و به طرز قابل‌توجهی نظر هیئت‌داوران را به خود جلب نمود.


  بسياري از چهره‌های سرشناس هنر كشور كه در قالب تيم ملي هنرمندان در مسكو به سر می‌برند، پس از دومين بُرد متوالي خود در اين رقابت‌ها و گذشتن از سد تيم آرژانتين؛ با حضور در سالن برگزاري كنسرت و تشويق نماینده‌ی ايران ، هم‌تیمی خود و گروه نوازندگانش را تنها نگذاشتند تا شور و حال خاصي بر فضاي اين برنامه حکم‌فرما باشد.


احسان غيبي در رابطه با اين اجرا گفت: پس از هفت سال دوري از بازار رسمي موسيقي ، قسمت این‌گونه بود كه اولين كنسرت خود را در خارج از ايران و آن‌هم در قالب يك رويداد بین‌المللی برگزار كنم. فكرش را هم نمی‌کردم كه آن‌قدر بي استرس و با آرامش بتوانم برنامه‌ی خود را اجرا كنم. فضاي محل اجرا كاملاً با سالن‌های كنسرت داخل كشور تفاوت داشت و اكثريت تماشاگران هم‌زبان ما نبودند. بااین‌حال با توجه به تسلّط بنده به زبان انگليسي به‌راحتی با حضار ارتباط برقرار كردم و فكر می‌کنم كنسرت جالبي از آب درآمد. حضور بيش از هزار نفر از هم‌وطنان در اين برنامه من و گروهم را بسيار هیجان‌زده كرده بود.


  وي ادامه داد: با توجه به اينكه كنسرت ما با اجراي نمايندگان آلمان و روماني در یک روز انجام می‌شد، مطمئن بوديم كه مقايسه خواهيم شد و تصميم گرفتيم بهترين باشيم. بعد از اتمام كنسرت ، يكي از شبکه‌های تلويزيوني روسيه ضمن انجام مصاحبه؛ از اجراي ايران در اين فستيوال بسيار تعريف و تمجيد كرد.


  از نكات قابل‌توجه اين كنسرت طراحي لباس احسان غیبی بود كه تحسين هیئت‌داوران و تماشاگران را در پي داشت.


  مراسم اعلام برگزیده‌های اين فستيوال در بخش موسيقي روز ١٦ خرداد برگزار خواهد شد و احسان غيبي از شانس بسيار زيادي براي قرار گرفتن در بين سه رده‌ی نخست برخوردار است.


  اركستر اين خواننده را ؛ شاهين حديدي، حامد كيايي، علي آتبين با همراهي يوسف كرمي تشكيل می‌دادند.



منبع: ریتم نو


عكس: حميد غلامي

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه