ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۰۲:۱۳ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۵

«گوش کن، من صدای دوستت دارم می‌دهم» اولین اثر « سجاد داغستانی » رونمایی شد

ریتم نو : جمعه هفتم خرداد ماه، فروشگاه فرهنگ میزبان رونمایی کتاب و جشن امضای تازه‌ترین اثر « سجاد داغستانی » بود.


این مراسم با حضور این هنرمند و جمعی از دوست‌داران وی برگزار و ابتدا با اجرای زنده موسیقی و سپس به گفتگو درخصوص کتاب به همراه ناشر و مخاطبان اثر پرداخته شد.

داغستانی در خصوص این کتاب گفت: ما برای چاپ این کتاب، خرداد ماه 94 درخواست مجوز دادیم که پروسه اخذ مجوز به خاطر تغییراتی که انجام دادیم و حذف و اضافات در آثار، حدود یک سال طول کشید. اولین فروش کتاب در نمایشگاه بین‌المللی امسال بود و خوشبختانه فروش خوبی هم داشتیم و با فیدبک خوبی از سوی مردم مواجه شدیم. در کل هم پیش بینی می‌کنیم با توجه به روند فروش، امسال به چاپ دوم هم بتوانیم برسیم.

داغستانی در ادامه افزود: این اولین کتابم بود و بانوجه به اینکه مشکلاتی در راه شاعران کتاب اولی برای پیدا کردن ناشر و اعتماد گرفتن از ناشرها است، چاپ اولین کتاب‌ها همیشه دشوار بوده است و برای دیگر دوستانی که در راه انتشار نخستین مجموعه‌هایشان هستند هم امیدوارم تا ناشران بتوانند راحت‌تر و با سختگیری کمتری با آن‌ها تعامل کنند.

«جواد نعمتی»  مدیر انتشارات «مایا» نیز در ادامه با صحبتی در خصوص کتاب، گفت: این اثر از کتاب‌هایی بود که در طول نمایشگاه، با فروش خوبی روبرو شد و حتی ما در طول مدت نمایشگاه آن‌را از روی میز برنداشتیم که یکی از دلایل آن طرح ساده و زیبا و اسم مناسب کتاب بود.

این کتاب با 96 شعر با تم عاشقانه است و با یک بار خواندن کتاب متوجه خواهید شد که کتاب به سمت دیالوگ سازی می‌رود و نشان‌دهنده‌ی علاقه‌ی شاعر به دیلاوگ نویسی است. کتاب به دوبخش اشعار کوتاه و بلند تقسیم می‌شود که کارهای کوتاه، این امکان را دارند که زودتر منتشر و یا به صورت پیامک و از طریق شبکه‌های اجتماعی بین مردم شنیده شوند.

اما از دیگر نکات نیز می‌توان به این اشاره کرد که اسم کتاب باعث شده تا مخاطب‌های آن سنین بین 17 تا 25 سال باشند، هرچند که در حال حاضر این قشر بیشتر کتاب می‌خوانند و فیلم می‌بینند چرا که وارد دنیای تفکر شده‌اند. در کل اما من این اثر کتاب خوبی می‌دانم و بعد از چاپ کتاب هم با سجاد داغستانی دوست شدیم و دیدم شخصیت خوب و فعالی دارد و می‌تواند در آینده نیز در این حوزه فعالیت‌های خوبی داشته باشد.

گفتنی است «گوش کن، من صدای دوستت دارم می‌دهم» اولین اثر «سجاد داغستانی» است که توسط نشر مایا منتشر و در مراکز فرهنگی و شهرکتاب‌های سراسر کشور قابل دسترسی و تهیه می‌باشد.

 

منبع : ریتم نو

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه