ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۲۷۸۸۰
تاریخ انتشار: ۰۰:۱۵ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۵

میثم ابراهیمی در سالن میلاد روی صحنه رفت

ریتم نو : میثم ابراهیمی که برای اولین بار دی‌ماه سال گذشته در سالن همایش‌های برج میلاد روی صحنه رفته بود پس از گذشت چند ماه، شب گذشته (هشتم خردادماه) در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی در دو سانس به اجرای برنامه پرداخت.


ابراهیمی در فاصله زمانی دو اجرای تهران خود، در شهرستان‌های مختلف ایران روی صحنه رفت و توانست تجربیات تازه‌ای را در زمینه اجرا به دست بیاورد و می‌توان با توجه به فروش بلیت‌های دومین کنسرت وی گفت که خواننده آلبوم «تگرگ» حالا به جرگه‌ی خوانندگان گیشه‌ای پیوسته است و اجراهای بیشتری را شاهد خواهیم بود.


البته حضور «بهنام صفاریان» که خود از خانواده‌ی هنر است را در کنار میثم ابراهیمی نمی‌توان نادیده گرفت چراکه تجربیات وی می‌تواند به هر خواننده‌ای برای حرکت درست و اجرایی صحیح کمک کند.


برنامه با اجرای قطعه‌ی «حس تو» آغاز شد و در ادامه قطعات خودتم ميدوني، ستاره بارون، برگاي ولگرد، منونگاه نكن، جدايي، يكي هميشه هست( تيتراژ سريال دردسرهاي عظيم )، باز بارون، نارنجي، شايد عاشقتم، تگرگ، دوس دارمت، خسته ام و عشق به اجرا درآمد و قطعاتی که پیش‌ازاین به‌عنوان تیتراژ سریال و برنامه‌ها به گوش مخاطبان رسیده بود در اجرا با استقبال و همراهی بیشتری از سوی تماشاگران مواجه شد.


از نکات مهم این کنسرت همراهی ارکستری کار بلد در کنار میثم ابراهیمی بود که هرکدام از نوازندگانش در اجرای قطعات به‌نوعی هنرنمایی می‌کردند و باعث ایجاد هیجان میان مخاطبان می‌شدند و شب گذشته توانستند به اجرای هرچه بهتر این خواننده کمک کنند.


علی‌ پناهیان (درامز)، کیوان فرشیدنیا (بیس)، امین قیاسی (پرکاشن)، رضا چشم شب (گیتار)، پیمان محبت‌پور (کیبورد)، مرسل وطنی (ساکسفون) ، عرفان پاشا (ویولن) و علی‌ حقیقی‌ (گیتار الکتریک) اعضای ارکستر میثم ابراهیمی را به رهبری عماد لاریجانی نوازنده کیبورد و پیانو تشکیل می‌دادند و نوید شعبانزاده، بهراد سوخکیان، هومان جلالت، محمد امین عطایی، عرفان شریف‌زاده، دانیال اسدی راد، داریوش حجازی و محمد حسین غریبی اعضای هشت‌نفره ارکستر زهی این خواننده بودند.


ابراهیمی که در کنسرت اول خود میزبان «یاس» و حواشی بعدازآن بود این بار یار قطعه‌ی «بعض» خواننده رپ را دعوت کرد و با معرفی «آمین» باعث تشویق‌های مخاطبانش شد. البته این برنامه مهمانان دیگری چون؛ بهراد شريفيان، زهره فكور صبور، مريم سعادت، برزو نيك نژاد، الناز حبيبي، علي انصاريان، مهران مهام، مرتضي دليري، مهدي غفوريان، شهاب مومني، حامد كولي وند، پازل بند و اشوان را داشت که هرکدام به‌خودی‌خود از محبوبیت خاصی برخوردار بودند.


این کنسرت به همت موسسه «آوای سگال پارس» به تهیه‌کنندگی «بهنام صفاریان» و مدیریت اجرایی «مجتبی ذاکری» در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی برگزار شد که مسعود ذاکری مدیریت روابط عمومی این اجرا را بر عهده داشت.



منبع: ریتم نو
عکس: امین باقری


 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
انتشار یافته: ۱
Elhamroz75
Canada
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
ممنون از سایت فوق العادتون
تقویم هنری ادامه