ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۲۷۵۱۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۶ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۵

نهم خردادماه پایتخت شاهد یکی از بهترین اجراها خواهد بود

ریتم نو: ماهان بهرام خان که مهرماه سال گذشته برای نخستین بار در سالن اریکه ایرانیان روی صحنه رفت و پس‌ازآن کنسرت‌های متعددی را در شهرستان‌های مختلف ایران برگزار کرد. برای اولین بار در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی به اجرای قطعات دو آلبوم خود می‌پردازد.

+ گزارش متنی و تصویری از تمرین کنسرت ماهان بهرام خان


http://ritmeno.ir/wp-content/uploads/2016/05/Mahan-Bahram-Khan-3.jpg




وی که امروز با شهرام شکوهی قطعه‌ای را به‌صورت مشترک با عنوان بارون به انتشار رساند، 9 خردادماه سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی در یک سانس (21:30) برای نخستین بار میزبان ماهان بهرام خان و هوادارانش خواهد بود.


بهرام خان که مهرماه سال گذشته توانست پس از هفت سال دوری در اریکه ایرانیان به اجرا بپردازد حالا اجرا در سالنی بزرگ‌تر را با ارکستر قبلی‌اش تجربه می‌کند که قطعاً این کنسرت با تمام تجربه‌های تاکنون وی در برگزاری کنسرت تفاوت‌هایی دارد و به گفته خودش قرار است پایتخت شاهد یکی از بهترین اجراها باشد.


این خواننده و آهنگساز که تصمیم داشت سال گذشته برای اولین اجرا روی صحنه میلاد نمایشگاه برود و این مهم به دلیل پر بودن ظرفیت سالن محقق نشد؛ اکنون پس از گذشت نه ماه قرار است این اتفاق را برای هوادارانش رقم بزند و در مورداجرای پیش رویش گفت: «این اجرا به دلیل گنجایش بزرگ سالن و انرژی که از جمعیت حاضر می‌گیریم قطعاً در نوع اجرا تأثیر می‌گذارد و مطمئناً اجرای خیلی خوبی را ارائه می‌دهیم و به دلیل اجرای قطعات جدید به نسبت اجرای قبلی؛ در کنسرت نهم خردادماه برنامه‌ی موفقی را خواهیم داشت.»


ماهان بهرام خان در خصوص قطعات اجرایی این برنامه گفت: «منتخبی از اولین آلبوم(من هنوز)، آلبوم دوم (یک و یازده دقیقه) و تک آهنگ‌های منتشرشده که بیش‌تر مورد استقبال قرارگرفته را اجرا خواهیم کرد.»


خواننده آلبوم « یک و یازده دقیقه » در خصوص تنظیم قطعات برای اجرای صحنه‌ای توضیح داد: « تنظیم یکسری از قطعات به دلیل اینکه به‌صورت لایو اجرا می‌شود تغییر کرده است و نسبت به اجرای قبل هم تغییراتی را در تنظیم قطعات داشتیم.»


علی پناهیان(درامز)، علی شقاقی(گیتار بیس)، میلاد مجذوب(گیتار الکتریک)، وحید قاسمی(پرکاشن)، امیر محمدی (سازهای بادی)، احمد ذقاقی(سمپلر)، احسان یزدانی(کیبورد) و حماد گلچهر(گیتار آکوستیک) ارکستر ماهان بهرام خان به رهبری «عادل فلاح» نوازنده پیانو را تشکیل می‌دهند.


گفتنی است این کنسرت به تهیه‌کنندگی شرکت فرهنگی هنری «آوای صوت هنر» و «محمد جلیل پور» در نهم  خردادماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی برگزار می‌شود.


شایان‌ذکر است؛ علاقه‌مندان می‌توانند جهت رزرو اینترنتی بلیت به سامانه فروش www.84200.ir مراجعه نمایند.


ماهان بهرام خان این روزها به همراه ارکسترش در حال تمرین و آماده‌سازی برای اولین اجرای بزرگش در پایتخت است و تیم خبری «ریتم نو» سری به محل تمرین این خواننده زد و شما می‌توانید در ادامه بیننده چند سکانس از نگاه دوربین «امین باقری» باشید.



منبع: ریتم نو


نویسنده: مریم رفایی


عکس: امین باقری


 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه