ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۲۷۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۹ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۵

«یه امضا یه خاطره» منتشر شد

ریتم نو: تيتراژ ابتدايى برنامه « یه امضا یه خاطره » از شبكه يك سيما با صدای محمد آقاخانی منتشر شد.


اين برنامه به كارگردانى بهراد صاحبقرانى ، تهیه‌کنندگی فريده تنكابنى و تدوين شيما عرب نيا كه در كارنامه كارى خود برنامه‌های موفقى مانند مستند ( شوك ) و ... را نيز دارند، تولیدشده است.


ميهمانان اين برنامه از بزرگان سينما و تلویزيون ، ورزشکاران و سياسيون هستند كه به بيوگرافى كارى خود می‌پردازند .


ترانه تيتراژ ابتدايى برنامه « یه امضا یه خاطره » را حدیث دهقان سروده است و ملودی آن توسط فواد غفاری ساخته‌شده است كه سابقه همکاری‌های زيادى با رضا صادقى ، فريدون آسرايى، ميثم ابراهيمى و على لهراسبى دارد كه تيتراژ سريال ( فاصله ها ) يكى از موفق‌ترین كارهاى اين ترانه‌سرا و آهنگساز است.


تنظيم یه امضا ، یه خاطره را امیر بهادر دهقان به عهده داشته و نوازندگانی همچون فیروز ویسانلو(گیتار) و عرفان پاشا(ويلن استرينگ) نیز در این قطعه در کنار محمد آقاخانی حضور دارند.


این قطعه که تیتراژ ابتدايى برنامه تلویزیونی «یه امضا، یه خاطره» است، توسط رضا پور رضوی میکس و مستر شده است.


محمد آقاخانی كه فعاليت حرفه‌ای خود را در خوانندگى از سال 89 آغاز كرده  در كارنامه خود تیتراژ تله‌فیلم «اولين تیکه گاه» كه در سال 93 به كارگردانى قدرت الله صلح ميرزايى و به سفارش شبكه 3 سيما بوده است را دارد.


 برنامه تلویزیونی «یه امضا، یه خاطره» به سفارش روابط عمومی ستاد مبارزه با مواد مخدر بوده و زمان پخش آن نیز ساعت 17 پنجشنبه‌های هر هفته از شبكه يك سيما است.


در ادامه می توانید قطعه تیتراژ ابتدايى برنامه تلویزیونی «یه امضا، یه خاطره» را از اینجا دانلود کنید


منبع: ریتم نو


  دریافت پرونده
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: