ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۲۷۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۹ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۵

"دنیای وارونه" جای سعید مدرس و عکاسان را عوض کرد

ریتم نو: اول خردادماه سالن برج آزادی طی دو سانس میزبان سعید مدرس و هوادارانش بود.


کنسرت با ورود نوازندگان به سالن آغاز شد و بعد از آن صدای سعید مدرس با اجرای قطعه تبانی در سالن پیچید.


بعد از گذشت نیمی از قطعه پرده‌ای که پشت نوازنده‌ها بود کنار رفت تا این خواننده بعد از دیده شدن مورد تشویق هوادارانش قرار بگیرد.


قطعه دنیای وارونه دومین قطعه‌ای بود که سعید مدرس اجرا کرد و بعد از پایان آن درباره این آهنگ گفت که "دنیای وارونه" قرار بوده ساخته نشود اما اکنون از اینکه جز قطعات محبوب من است احساس رضایت می‌کنم و سپس "برگرد به من" سومین قطعه‌ی این برنامه اجرا شد.


سعید مدرس که توجه ویژه‌ای به نزدیکی با هوادارانش در فضای مجازی داشت بخشی از قطعه "عکس تو" که چهارمین آهنگ اجرا بود را به‌صورت سلفی با هوادارانش خواند و فیلم گرفت تا در فضای مجازی این یادگاری را با آن‌ها به اشتراک بگذارد.


قطعه "برو" اجرا شد و قبل از اجرای قطعه ترافیک ، مدرس از هوادارانی که از شهرهای دیگر به اجرای او آمده بودند تشکر کرد.


"معجزه من" و "عادت" آهنگ‌های بعدی این اجرا بودند و نوبت به "بارون یکریز" رسید که ترانه‌سرای آن "نیلوفری لاری پور" در سالن حضور داشت و مورد تشویق قرار گرفت.


قطعه "برنده" و "ساحل چمخاله" از آلبومی به همین اسم دیگر آهنگ‌های این اجرا بودند و " من تورو اشتباه گرفتم"،"یه اتفاق خوب" و "من حساسم" که آخری از قطعات جدید مدرس است اجرا شدند.


"من  تو" با تک‌نوازی پیانو توسط خود مدرس اجرا شد و حاضرین با هم‌خوانی و نور گوشی‌هایشان وی را همراهی می‌کردند تا اعضای گروهم به آن‌ها بپیوندند.


"فال" و بعدازآن "مرغ سحر" که توسط مدرس به‌طور متفاوتی تنظیم‌شده بود ترانه‌های دیگری بود که در سالن اجرا شدند و اجرای دوباره "دنیای وارونه" پایان‌بخش کنسرت سعید مدرس بود.


نوازندگانی که سعید مدرس را در این اجرا همراهی می‌کردند عبارت‌اند از :سعید جامع(درامز)،مهران مریخ(کیبورد)،شایان مجیدی(گیتار الکتریک)،علی شقاقی(گیتار بیس) و شروین شهبازی(گیتار کلاسیک) بودند.



گفتنی است؛ نیلوفر امجدی ، علی شوکت و خشایار جوزی از دیگر مهمانان حاضر در سالن بودند.



منبع: ریتم نو


نویسنده: شهاب مفخمی


عکس: امین رجبی

برچسب ها: کنسرت سعید مدرس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه