ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۲۷۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۵ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۵

بهنام صفوی «معجزه» را به سالن میلاد برد/«عشق من باش» همچنان محبوب

ریتم نو : بهنام صفوی خواننده مطرح و خوش صدای موسیقی پاپ کشور پس از انتشار آلبوم معجزه ، کنسرت این آلبوم را شامگاه جمعه سی و یکم اردیبهشت ماه و در یک سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران به روی صحنه برد و پس از وقفه ای طولانی مدت میزبان هواداران خود در پایتخت بود.


پس از استقرار کامل هواداران در سالن ، چراغ های سالن خاموش شد و پس از پخش تیزرهای تصویری ، اعضای ارکستر با تشویق هواداران به روی استیج آمدند و پس از قرار گرفتن پشت سازهایشان ، قطعه ریتمیک و پرانرژی «دنیامو عوض کن» را نواختند و سپس بهنام صفوی در میان تشویق های بی امان هواداران به روی استیج آمد و این قطعه را با تسلط کامل اجرا کرد.


صفوی پس از پایان این قطعه ضمن خوشامدگویی به هواداران گفت : « خیلی خوشحال هستم که امشب به همراه اعضای ارکسترم کنار شما هستم شمایی که پرانرژی و خوب هستید.این کنسرت با فاصله خیلی زیادی از دیگر کنسرت هایم برگزار شد اما قطعا با انتشار آلبوم جدید روال برگزاری کنسرت هایم بیشتر خواهد شد.»


پس از صحبت های بهنام صفوی ، بلافاصله این خواننده قطعه «وقت عشق» را اجرا کرد و پس از پایان این قطعه از فرشید ادهمی آهنگساز این قطعه تشکر کرد.


در ادامه قطعه «دلتنگم» اجرا شد.سپس صفوی محمد کاظمی که در سالن حضور داشت را به عنوان ترانه سرای این کار معرفی کرد.


صفوی در ادامه قطعات «دنیا به من نیومده» ، «کافیه» و «تمنا» را اجرا کرد و با درخواست هواداران قطعه «تمنا» را مجددا با همخوانی هواداران و این بار بدون ارکستر اجرا کرد.


قطعه ریتمیک «فوق العاده» از آلبوم «فوق العاده» ، قطعه دیگری بود که اجرا شد و نواختن پرکاشن توسط بهنام صفوی در هنگام اجرای این قطعه در نوع خودش جالب بود و باعث تشویق بی امان طرفداران شد.پس از اجرای این قطعه صفوی گفت : « در سال نود و چهار با فراز و نشیب های فراوانی روبه رو شدم اما آن را به فال نیک گرفتم.البته قصد باز کردن این موضوع را ندارم فقط از تک تک شما که با دعاهایتان باعث شدید دوباره روی استیج بیایم ، تشکر می کنم و هیچ وقت یادم نخواهد رفت.دست شما را می بوسم چون انرژی شما و از همه مهم تر وجود خدا و لطف او من را از روی تخت بیمارستان بلند کرد.»


سپس صفوی از هواداران درخواست کرد به عشق خداوند یک دقیقه دست بزنند و سپس قطعه «خدا» اجرا شد که بخشی از آن را با همخوانی هواداران اجرا کرد.


«شوخی ندارم» قطعه دیگری بود که اجرا شد و صفوی در ابتدا به پشت پیانو نشست و این قطعه را اجرا کرد.


صفوی در ادامه قطعات «چه حال خوبیه» ، «عشق من باش» ، «آرامش» ، «همین حوالی» ، «عشق بی نظیر» ، «زیر یک سقف» و «حیف» را اجرا کرد که همخوانی هواداران با قطعه «عشق من باش» از نکات جالب این کنسرت بود و باعث شد این قطعه همچنان جزو محبوب ترین کارهای بهنام صفوی باشد.


در هنگام اجرای قطعه «آرامش» ، صفوی از هواداران درخواست کرد تا با روشن کردن نور تلفن های همراه خود سالن را ستاره بارون کنند.


در هنگام اجرای قطعه «همین حوالی» ، بهنام صفوی به نواختن گیتار پرداخت.


پس از اجرای قطعه «حیف» ، مازیار عالمی (نوازنده درامز) به تکنوازی پرداخت که به شدت مورد تشویق هواداران قرار گرفت سپس نوبت به تکنوازی پیانو بهنام صفوی رسید و این خواننده برای شروع قطعه «بگو آره» لحظاتی به تکنوازی پیانو پرداخت.


قطعات «حسود» ، «معجزه» و «دست خودم نیست» قطعات دیگری بودند که توسط بهنام صفوی اجرا شد و این خواننده شبی به یادماندنی را برای هواداران خود رقم زد.


محمد کاظمی ، مهدی ماهانی ، غلامرضا صادقی ، حامد برادران ، نیوشا ضیغمی ، علیرضا نیکبخت واحدی ، محمدرضا خانزاده و معین راهبر به همراه پدر و مادر بهنام صفوی از جمله  مهمانان این کنسرت بودند.


ارشاد شالپوش (عود) ، مرسل وطنی (ساکسوفون ، کلارینت) ، امیرعلی ماسوریان (گیتار باس) ، بهنام کریمی (ویولن) ، حسین نظری (کیبورد) ، طارق طریقت (پرکاشن) ، مازیار عالمی (درامز) ، نریمان معصوم آبادی (گیتار الکتریک و اسپانیش) و دانیال طهماسبی (گیتار آکوستیک) اعضای ارکستر این کنسرت را تشکیل دادند.


گفتنی است ؛ این کنسرت به همت موسسه فرهنگی هنری اکسیرنوین به مدیریت محمدرضا خانزاده برگزار شد.


 



 

منبع : ریتم نو
نویسنده : حمیدرضا پیرمحمدی
عکاس : دنیا گردینی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه