ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۲۶۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۲ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵

حضور مجید خراطها روی استیج علیرضا روزگار

ریتم نو: علیرضا روزگار پس از انتشار آلبوم « فنجون برعکس » در ماه پایانی سال گذشته، 27 اردیبهشت‌ماه برای نخستین بار در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی روی صحنه رفت.


+عکس‌های «امین باقری» از این اجرا و حواشی آن


Alireza Roozegar (22)

اولین کنسرت علیرضا روزگار در سال 95 با حضور مهمانان زیادی رقم خورد و خالق آلبوم فنجون برعکس در این کنسرت قطعاتی از آلبوم جدید خود را به همراه منتخبی از قطعات منتشرشده درگذشته اجرا کرد که از محبوب‌ترین قطعات می‌توان به «ناری ناری»، «تصور»، «خدایا»، «الهی بمیرم» و ... اشاره کرد.


ارکستر روزگار به سرپرستی علی فرهنگی نوازنده کیبورد متشکل از ابراهیم رنجکش (کیبورد)، پویا یزدانی (پرکاشن و ادوات)، علی تار ثبوت (درامز)، احسان اخگر (گيتار نايلون)، امید فرهود نیا (گيتار باس)، علیرضا حقیقی (گيتار الكتريك)، علی حبیبی (فلوت)، علیرضا بیات (گيتار اسپانيش) و امیر حیدری (بك وكال) بود.


در بخشی از این کنسرت، محسن افشانی و مجید خراطها در حرکتی جالب روی صحنه رفتند و با علیرضا روزگار عکس سلفی گرفتند که با تشویق حاضرین در سالن مواجه شد و این بازیگر و خواننده محبوب کشور ترجیح دادند عکس یادگاریشان با روزگار روی استیج میلاد گرفته شود.


نفیسه روشن، محسن افشانی، مجتبی کبیری، مجید خراطها، شهاب اکبری، غلامرضا صنعتگر و ... از جمله مهمانان اولین اجرای سال 95 علیرضا روزگار بودند.


این کنسرت به تهیه‌کنندگی «محمد اشراقی» و به همت شرکت فرهنگی هنری «نای و نی» به مدیریت «مهدی کاشی» برگزار می‌شود.




منبع: ریتم نو


عکس: امین باقری

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
انتشار یافته: ۲
ابوالفضل
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۰
زنده باد سلطان احساس
مریم
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۱
خواننده پاک سالم خوش صدا
عشقیییییییییییییییییییییییییی علیرضااااا
تقویم هنری ادامه