ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۲۶۱۷۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۴ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵

گروه شهاب صادقی در سالن برج آزادی روی صحنه می‌رود

ریتم نو: اعضای گروه «شهاب صادقی» ششم خردادماه سال جاری در سالن برج آزادی روی صحنه می‌روند.

shahab sadeghi




گروه شهاب صادقی تصمیم دارد برعکس دیگر اجراهایشان، 16 قطعه که شامل قطعات اینسترومنتال گروه و باز نوازی قطعات فاخر گروه‌های راک خارجی می‌شود را برای مخاطبانشان اجرا کند.


کوروش زراندوز(گیتار ریتم)، محمدرضا دلاوری (گیتار باس) و آریا اسدی (درامز) اعضای گروه را به سرپرستی شهاب صادقی(نوازنده گیتار لید) تشکیل می‌دهند.


همچنین چندی پیش گروه شهاب صادقی در اقدام جالبی نوازنده مهمان گیتار الکتریک خود را انتخاب کرد تا این نوازنده که با نظر مخاطبان گروه، انتخاب‌شده؛ در اجرای یک قطعه روی استیج حاضر شود و گروه را همراهی کند.


این نخستین سورپرایز گروه شهاب صادقی برای اجرای ششم خردادماه است و باید منتظر ماند تا ببینیم این گروه چه برنامه‌های دیگری برای نخستین کنسرت سال 95 خود تدارک دیده است.


گروه شهاب صادقی پس از اجراهای موفق در سالن برج آزادی ، اکنون جزو گروه‌های شناخته‌شده در عرصه موسیقی است که بدون هیچ حمایتی کار خود را آغاز کرده و ادامه می‌دهد.


پوستر کنسرت ششم خردادماه توسط «امین رجبی» طراحی شده است.


گفتنی است؛ کنسرت گروه شهاب صادقی ششم خردادماه و در یک سانس(18:00) در سالن برج آزادی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت می‌توانند به سامانه اینترنتی ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com مراجعه نمایند.



منبع: ریتم نو


نویسنده: مریم رفایی

برچسب ها: کنسرت شهاب صادقی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه