ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۲۵۷۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۹ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵

کارگاه آموزش تنظیم و آهنگسازی الکترونیک برگزار می‌شود

ریتم نو: امیرعباس حسن زاده برای نخستین بار در ایران کارگاه آموزش تنظیم و آهنگسازی الکترونیک را با حضور بهترین و بزرگ‌ترین تنظیم‌کننده‌های کشور برگزار می‌کند.

+ جزئیات برگزاری کارگاه و سرفصل‌های آموزشی


amirabbas hasanzadeh




حسن زاده که تاکنون همکاری موفقی با رضا صادقي ، نيما مسيحا ، سعيد شهروز ، سينا شعبانخاني و ... را داشته است، در این کارگاه به مباحث کارگاهی جهت آموزش سبک الکترونیک می‌پردازد.


این موزیسین و مدرس در خصوص کارگاه آموزش تنظیم و آهنگسازی الکترونیک گفت: « علاقه‌مندان جهت شرکت در این کارگاه‌ها باید آشنایی اولیه را با نرم‌افزار کیوبیس (Cubase) داشته و همچنین تا حدودی باید به نواختن ساز مسلط باشند. درواقع کارگاه آموزشی ما می‌تواند مستر کلاسی برای حرفه‌ای‌ها و از طرفی جایی برای آموزش آماتورها باشد که البته دسته دوم باید زحمت زیادی را متحمل شوند.»


امیرعباس حسن زاده در پایان بیان کرد: «ما متناسب با هر فصل و هر سبکی در آن جلسه مهمان‌داریم که مهمانان همه جزو بهترین موزیسین‌ها هستند و کارهای شرکت‌کنندگان را موردنقد قرار می‌دهند تا نقاط قوت و ضعف هر فرد مشخص شود.»


ازجمله مباحثی که در این کارگاه توسط امیرعباس حسن زاده تدریس می‌شود، می‌توان به سرفصل‌های ذیل اشاره کرد:


- اصول تئوريك و مباني كاربردي موسيقي (پراستفاده در تنظيم )
- آموزش نرم‌افزار Cubase و بعضي از نرم‌افزارهای پرکاربرد
- بررسي Vst هاي پرکاربرد در هر سبك ازنظر تنظیم‌کنندگان مطرح هر سبك - تنظيم در سبک‌ها و فضاهای مختلف و بحث و بررسي پروژه‌های هنر جويان با حضور موزیسین‌های مطرح در همان سبك .
- بررسي ملودي و آموزش اصول كاربردي آن
- اصول مقدماتي و كاربردي ميكس
- (از همه مهم‌تر) استعدادیابی و معرفي بهتر هنرجويان به ماركت موسيقي


گفتنی است؛ علاقه‌مندان جهت شرکت در این کارگاه آموزشی می‌توانند با آقای طاهریان 09357767867 تماس حاصل نمایند.


منبع: ریتم نو


نویسنده: مریم رفایی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
انتشار یافته: ۳
آموزش تنظیم با کیوبیس | فیلم جدید
Germany
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
[…] کارگاه آموزش تنظیم و آهنگسازی الکترونیک برگزار می‌شود امیرعباس حسن زاده برای نخستین بار در ایران کارگاه آموزش تنظیم و آهنگسازی الکترونیک را با حضور بهترین وکارگاه‌ها باید آشنایی اولیه را با نرم‌افزار کیوبیس Cubase داشته و همچنین […]
آموزش تنظیم خبر | فیلم جدید
Germany
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
[…] کارگاه آموزش تنظیم و آهنگسازی الکترونیک برگزار می‌شود صفحه اصلی / موسیقی پاپ-راک / خبر / کارگاه آموزش تنظیم و آهنگسازی الکترونیک برگزار می‌شود. […]
آموزش تنظیم و آهنگسازی – فیلم جدید
Germany
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۵
[…] کارگاه آموزش تنظیم و آهنگسازی الکترونیک برگزار می‌شود امیرعباس حسن زاده برای نخستین بار در ایران کارگاه آموزش تنظیم و آهنگسازی الکترونیک را با حضور […]
تقویم هنری ادامه