ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۲۵۶۹۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۵ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵

اعضای پیکلاویه در سالن آزادی روی صحنه رفتند/ منتظر آلبوم گروه باشید

ریتم نو: پنج‌شنبه بیست و سوم اردیبهشت‌ماه سالن آزادی میزبان گروه پیکلاویه و هوادارانش بود و مهران مختار پور نوید انتشار آلبوم گروه را داد.


ورود اعضای گروه و مهران مختار پور خواننده گروه و قطعه colors to the night  آغاز بخش این اجرا بود. پس از اولین قطعه مختار پور ضمن خوش‌آمد گویی به حاضرین از حراست مجموعه آزادی تقدیر کرد و پس‌ازآن هم‌نوازی مهیار صالح نیا و شایان کریمی آغاز بخش قطعه دوم les sings de la vie بود.


اجرا با چند قطعه دیگر ادامه یافت که از نکات قابل‌توجه آن همخوانی طرفداران گروه با قطعات the fairest و embellish  بود که با توجه به زبان متفاوت قطعات، خبر از درک بالای آن‌ها از موسیقی گروه موردعلاقه خودشان می‌داد ، قطعه هفتم که در لیست‌های پخش‌شده توسط پیکلاویه برای اجرا جایش نیز خالی بود سورپرایز ویژه‌ای برای طرفداران بود چند سولوی نام آشنا که باعث ایجاد هیجان در سالن شده بود.


در انتهای این بخش و آهنگ بعدی اجرا با تک‌نوازی مهیار صالح نیا ادامه یافت که تشویق حاضرین را به همراه داشت و بعد حضور مهران مختار پور و اجرای تک‌نفره او که سالن را در آرامش فروبرده بود تا با ورود دیگر اعضا و ریتم گرفتن قطعه پرطرفدار rose  سالن به وجد بیاید.


سه قطعه دیگر و در انتها اجرای ترانه hey که با همراهی حاضرین روبرو بود خبر از پایان بخشی این برنامه می‌داد اما تشویق هواداران و درخواست آن‌ها باعث شد قطعه سورپرایز برای بار دوم سالن را به وجد بیاورد.


در طول اجرا مهران مختار پور از انتشار به‌زودی آلبوم گروه خبر داد و به این اشاره کرد که تمام این قطعات از ترانه تا آهنگسازی ساخته خودشان بوده و هیچ‌گونه کاور یا اقتباسی از کارهای دیگر در آن‌ها وجود ندارد.


این اجرا میزبان مهمانان ویژه‌ای چون امیر دانایی نوازنده مطرح گیتار علی فراز ، علیرضا رجبی کیا قهرمان جوجیتسوی کشور و گروه الکتروکیوت نیز بود.


مصطفی بهرمان نوازنده درام ،شایان کریمی نوازنده کیبورد،مهیار صالح نیا نوازنده گیتار الکتریک،رضا غلامی نوازنده گیتار باس و مهران مختار پور نوازنده گیتار و خواننده اعضای گروه پیکلاویه را تشکیل می‌دهند.



منبع: ریتم نو


نویسنده: شهاب مفخمی


عکس: امین رجبی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه