ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۲۵۴۷۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۰ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵

تماشای کنسرت به‌جای نود

ریتم نو: شب گذشته مورخ بیستم اردیبهشت‌ماه علی عبدالمالکی به همراه گروه خود میزبان هوادارانش در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی بود، این کنسرت با حضور میهمانان ورزشکار و همکاران این خواننده برای یک سانس اجرا شد.

+بازیکنان پرسپولیس میهمان کنسرت علی عبدالمالکی


+اجرای قطعه‌ای از موسیقی جنوب کشور


848A3732




پس از پخش تیزر آلبوم مخاطب خاص و ورود نوازندگان گروه اضافه شدن چهار نوازنده سازهای بادی روی صحنه به چشم می‌خورد.


"مخاطب خاص" اولین انتخاب علی عبدالمالکی بود تا به هوادارانش از این طریق خوش‌آمد بگوید.


در آغاز این خواننده محبوب گفت: سعی می‌کنم مثل کنسرت‌های گذشته کمتر صحبت کنم تا فرصت برای اجرای قطعات بیشتری داشته باشیم و سپس به اجرای "دورت بگردم"، "عشق من" و "دلکم" پرداخت که در این قطعات از همراهی نوازندگان میهمان گروهش برخوردار نبود.


"داغ دلم"، "تیکه کلام" ، "خوش به حالت" ،"آهای"، "یهویی" و "تهران شلوغه" هم قطعاتی بودند که خواننده آلبوم مخاطب خاص اجرایی احساسی از آن‌ها را برای هوادارانش به نمایش گذاشت.


بعد از اجرای هر قطعه علی عبدالمالکی به معرفی میهمانانش می‌پرداخت که یا از عوامل  آلبوم مخاطب خاص بودند یا از هم تیمی‌های او در تیم فوتبال هنرمندان و یا بازیکنان تیم محبوبش پرسپولیس که در این میان او امین مومنی پور، حامد برادران، نرگس جعفری ،اشکان خشایی،احسان امیری،ایمان احمدزاده و فرشاد احمدزاده را معرفی کرد.


در ادامه از مسعود پهلوان دعوت شد که روی صحنه حاضر شود و با تصویر نخل‌های جنوب بر روی لباسش و گرفتن ساز نی‌انبان در دست نماینده‌ی مردم و موسیقی جنوب در کنسرت علی عبدالمالکی بود.


در ابتدا مسعود پهلوان با تک‌نوازی نی‌انبان سالن را مات هنرنمایی خود کرده بود و فرصتی برای سایر اعضای گروه فراهم کرد تا استراحت کنند و نوازندگان سازهای بادی هم به روی صحنه بیایند و آماده‌ی اجرای پرانرژی "انگاری مریضم" شوند که بدون شک بیشترین استقبال و همراهی هواداران را این قطعه به همراه داشت و در پایان یک قطعه شاد جنوبی هم اجرا شد.


همراهی هواداران در این قطعه به حدی بود که مسئولین سالن از علی عبدالمالکی درخواست کردند به هوادارانش تذکر بدهد.


با تبریک میلاد امام حسین(ع) محسن مسلمان دیگر بازیکن پرسپولیسی میهمان کنسرت معرفی شد و نوبت به قطعه‌های احساسی "هوا دو نفره س" و "زمستون" رسید. قبل از اجرای "هی تو" و "تو بارون" آخرین تک آهنگ منتشرشده‌ی این خواننده آقای گل لیگ برتر و دیگر بازیکن پرسپولیس مهدی طارمی هم معرفی شد و طرفداران وسعت صدای ایران استقبال خوبی از بازیکنان تیم محبوب خواننده محبوبشان می‌کردند.


در این میان علاوه بر معرفی میهمانان حاضر علی عبدالمالکی اعضای گروهش هم معرفی می‌کرد که در پایان پس از معرفی انوشیروان تربتی رهبر ارکسترش که درگذشته رهبر ارکستر مرحوم مرتضی پاشایی بوده یادی کرد از این خواننده محبوب و دوست و همکار سابقش.


حین معرفی میثم حاجی عباسی و مهدی موسوی میرکلایه حاضرین یک‌صدا درخواست اجرای "به درک" را داشتند و علی عبدالمالکی هم با دعوت مجدد از نوازندگان میهمان گروهش اطاعت امر کرد از هواداران و به اجرای "به درک" پرداخت.


پس از بدرقه‌ی نوازندگان بادی میهمان، خواننده‌ی قطعه دلکم سجاد مهدی پور و سام آهنگری ، نورپرداز و مدیر برنامه‌اش را معرفی و از رضا جمال نوازنده ویلن دعوت کرد تا در اجرای "وایسا" گروهش را یاری کند.


وایسا که اجرا شد علی عبدالمالکی به مادرش که در سالن حضور داشت ادای احترام کرد و با قطعه‌ی پرانرژی "دلم مونده رو دستم" هوادارانش را بدرقه کرد.


برخلاف کنسرت سایر خواننده‌های پاپ تصاویر فیلم‌برداری شده به‌صورت زنده از نمایشگرهای سالن میلاد پخش نمی‌شد و بسیاری از حاضرین تصویر نزدیکی از صحنه و هنرنمایی اعضا گروه ندیدند.


همایون خلیلی(گیتار بیس)، فراز نصیری(گیتار کلاسیک و نایلون)، علی الماسی(گیتار الکتریک)، گیلبرت آواکیان(پرکاشن)، حسین کیا(پرکاشن) ، آرش نوایی(کیبورد) ، محسن حسن نیا(ساکسیفون و کلارینت) ،شاهرخ کفی زاده(درامز) ، مسعود پهلوان(نی‌انبان) و رضا جمال(ویلن)اعضای گروه به رهبری انوشیروان تربتی بودند.


حسین شریفی(ترومبون)، حسن فراهانی(ترومپت)، حسین کیانی(ترومپت) و داریوش بیژنی(ساکسیفون) هم نوازندگان سازهای بادی میهمان کنسرت بودند که در سه قطعه این گروه را همراهی کردند.



منبع: ریتم نو


نویسنده: حامد سلگی


عکس: دنیا گردینی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
انتشار یافته: ۳
طرفدار وسعت صدا
United Kingdom
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
مرسی از گزارشتون
عالی بود
دمتون گرم
امیر
United Kingdom
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
عشق است وسعت صدای ایران و سلطان اجرای زتده
از گزارش شما هم ممنون
اسي
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
واقعا دمتون گرم از اين گزارش......

زنده باد وسعت صداي ايران.....
تقویم هنری ادامه