ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۲۵۴۷۱
تاریخ انتشار: ۲۳:۳۳ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵

مراسم رونمایی آلبوم «احساس خاص» حسین استیری برگزار شد

ریتم نو: مراسم رونمایی و نشست خبری آلبوم « احساس خاص » با صدای حسین استیری عصر روز گذشته با حضور جمعی از اهالی هنر و اصحاب رسانه برگزار شد.


این مراسم از ساعت 5 بعدازظهر در حالی آغاز شد که بخشی از موزیک ویدیوی حسین استیری را با حضور عکاسان ضبط کردند.


پس از مراسم رونمایی و حضور هنرمندان و گرفتن عکس‌های یادگاری، در ساعت پایانی نشست خبری آلبوم با سخنان «مجتبی موسوی» مجری برنامه برگزار شد.


در ابتدا حسین استیری ضمن عرض خوش‌آمد گویی و تشکر از تمام کسانی که وی را برای انتشار آلبوم «احساس خاص» حمایت کردند، گفت: آلبوم احساس خاص بعد از ده سال و ورود دوباره من به عرصه خوانندگی است البته کار مابعد از انتشار آلبوم در اسفندماه 94 تازه شروع‌شده و پخش مجدد آلبوم را خواهیم داشت تا بتوانیم آن‌طور که باید آلبوم را به گوش مردم برسانیم.


استیری در خصوص اینکه اگر به عقب برگردد بازهم این آلبوم را تولید می‌کند یا خیر، اظهار کرد: شاید مقداری بر روی پکیج کلی تأمل داشته باشیم، نمی‌توانم بگویم کار بی‌عیب و نقصی است اما شخصاً راضی هستم.


وی همچنین در مورد برنامه‌ریزی برای شروع تور کنسرت‌های خود توضیح داد: برنامه‌ریزی برای بعد از ماه مبارک رمضان است و شروع برنامه از شهری خواهد بود که مجوز آن زودتر صادر شود البته به نوع پخش آلبوم هم، بستگی دارد چراکه شخصاً از مرکز پخش این آلبوم انتقاد دارم و منظور که باید در اختیار مردم قرار نگرفت.


خواننده آلبوم «احساس خاص» توضیحاتی را در خصوص روند صدور مجوز ارائه کرد و گفت: برای مجوز نمی‌شود سختی نکشید به‌هرحال تولید هر کار هنری سخت است اما مسئولین وزارت ارشاد بسیار لطف داشتند و ما را در این راه همراهی کردند اما برای بازگشت به مارکت موسیقی، سختی‌های خاص خودش را کشیدیم.


استیری در جواب این سؤال که پخش «دنیای هنر» جزو بهترین شرکت‌ها در زمینه پخش است و چرا از آن‌ها انتقاد دارید، توضیح داد: ما هم همین فکر را می‌کردیم اما نتوانستند این آلبوم را به دست مردم برسانند و ما نمی‌توانیم هیچ توجیهی از سمت این شرکت را بپذیریم چراکه تمام پرداختی‌ها به‌صورت کامل انجام‌شده است.


وی همچنین افزود: ما قرارداد خیلی شفافی با این شرکت داریم و آلبوم آن‌طور که توافق شد به دست مردم نرسید و شنیده نشد. ما پیگیر قضیه هستیم و بازپخش مجدد کار را در برنامه داریم.


در پایان مسروح جعفر پور تهیه‌کننده آلبوم «احساس خاص» نیز گفت: ما در سال جدید شاهد پخش به‌خوبی چند آلبوم از سمت دنیای هنر بودیم اما متأسفانه پخش ما را با «رستاک حلاج» که خواننده سازمانی خود شرکت است هم‌زمان در یک روز انجام دادند درصورتی‌که طبق قرارداد باید آلبوم ما در یک روز کل تهران را پوشش می‌داد اما بیش از پنج روز طول کشید و توزیع خاصی ندیدیم به همین خاطر پیگیر هستیم و رسالت خودمان را انجام می‌دهیم تا آلبوم را به گوش مردم برسانیم.


در این مراسم هنرمندانی چون دانیال عبادی، مسیحا شجاعی، مجید انصاری، مریم معصومی، روشان امیری، مریم حیدر زاده، مهدی یغمایی، علیرضا میر آقا، شراره رخام، محمدرضا مقدم، علی شاکر دوست، لیلا مهاجرانی، گلشید بحرایی، معصومه کریمی، رسول ترابی و ... حضور داشتند.


آلبوم احساس خاص، سومین آلبوم رسمی حسین استیری دارای 10 قطعه به نام‌های احساس خاص، دریا، دیوونتم دیوونه، من عوض شدم، گوش کن، تا کجا، تو نباشی، آخرین قطار، یادت باشه و تنهام نزار است. لیلا مهاجرانی، کیوان نظری، شایان اشراقی، فریدون آسرایی، مسروح جعفر پور، مهدی جور سرا، موسی میرزاده و حسین استری ترانه‌سرایان آلبوم هستند و نیما صرافی مهر، شایان اشراقی، حسین استیری و امیرعباس حسن‌زاده به‌عنوان آهنگساز حضور دارند.


همچنین میکس و مسترینگ تمام قطعات و تنظیم اکثر قطعات بر عهده نیما صرافی مهر است و علیرضا مسعود پور(2قطعه)، ساسان سورانی(1قطعه) و حسین استیری(1قطعه) در زمینه تنظیم حضور دارند.


منبع: ریتم نو


نویسنده: مریم رفایی


عکس: امین باقری



ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه