ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۳:۱۶ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵

کنسرت بیست و چهارم اشارات نظر لغو شد

ریتم نو: میلاد درخشانی که با گروهش چندهفته‌ای را درگیر تمرین برای برگزاری کنسرت « اشارت نظر » بودند، متأسفانه نتوانست مجوز اجرا را دریافت کنند و این اجرا علی رقم تلاش‌ها لغو شد.
photo_2016-05-09_02-38-03


به نوشته‌ی "میلاد درخشانی"در فضای مجازی ؛علی رقم تمام  تلاش‌ها و پیگیری‌های وی ،مشکل ممنوع الفعالیت بودنش حل‌نشده و بدین ترتیب کنسرت بیست و چهارم"اشارات نظر"کنسل است.


"درخشانی" با انتشار این متن ضمن تشکر  و عذرخواهی از اعضای گروهش اعلام کرد:


"دوستان متاسفانه با همه تلاشها و پيگيريها و درخواستهاى مكرر، مشكل ممنون الكارى من حل نشد تمرينات بسيار خوبى داشتيم و حس خوبى در گروه شكل گرفته و خيلى براى اين اجرا انرژى داشتيم و از همه اعضاى گروه ممنونم ، ولى قطعا اين انرژى و حس گروه ، جاى دورى نخواهد رفت و ذخيره ميشود براى اجراهاى بعدى.... چه ميشود گفت.
بايد اعلام كنم كنسرت ٢٤ ارديبهشت "اشارات نظر" كنسل اعلام ميشود به اميد ديدار"


لازم به ذکر است وی با امتناع از مصاحبه با رسانه‌ها و انتشار متن در فضای مجازی سعی دارد روند به اجرا رساندن ساخته‌هایش را تسریع ببخشد چراکه باور دارد دامن زدن به برخی مسائل از زبان وی ممکن است به زیان گروهش تمام شود.


احتمال می‌رود علت لغو کنسرت اردیبهشت‌ماه این خواننده به دلیل انتشار قطعاتش در سایت‌های ممنوع باشد.این در حالی است که بسیاری از خواننده‌ها باوجود همکاری‌شان با سایت‌هایی مثل رادیو جوان و... به فعالیت رسمی خود ادامه می‌دهند.


منبع:ریتم نو


نویسنده:فرزین پاک‌طینت

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه