ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۰:۵۸ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵

«کهکشان عشق» بار دیگر بمرانی ها را به سالن میلاد کشاند

ریتم نو : بهزاد عمرانی پیش از اجرای قطعه‌ی « کهکشان عشق » به پنج سال پیش و یادمان استاد محمد نوری اشاره کرد و گفت: آن زمان اجازه‌ی روی همین استیج آمدن برای اجرای این قطعه را به ما ندادند و این در دلمان ماند تا اینکه امروز دوباره اینجا هستیم.

Bomrani-Ritmeno (3)




در ابتدای کنسرت و پس از آمدن اعضای ارکستر به روی استیج ، قطعه ریتمیک خورشید دزد برای هواداران اجرا شد و هیجان زیادی در سالن ایجاد شد.


این گروه در ادامه قطعات به من بخند ، پیاده‌روی ، غصه غورک ، کهکشان عشق ، خیلی دوری ، کی چراغا رو خاموش می کنه؟ ، پپرونی ، خیابونا ، بندر تهران ، تا کی و سیرک را اجرا کردند و یک‌شب خاطره انگیز را برای هواداران خود رقم زدند.


بهزاد عمرانی (خواننده و نوازنده گیتار آکوستیک) ، مانی مزکی (سازدهنی ، ترومبن ، کیبورد و یوفونیوم) ، جهانیار قربانی (گیتار الکتریک و ماندولین) ، آرش عمرانی (کیبورد و آکاردئون) ، کیارش عمرانی (گیتار باس و کنترباس) و آبتین یغمائیان (درامز و تنک درام) اعضای ارکستر بمرانی در این کنسرت را تشکیل دادند.


حواشی :


اعضای گروه رام و عین اله کیوان شکوه از جمله مهمانان این کنسرت بودند.


در هنگام اجرای قطعات پیاده‌روی ، پپرونی ، بندر تهران و سیرک موزیک ویدئوهای این قطعات برای هواداران پخش شد.


بهزاد عمرانی قبل از اجرای قطعه کهکشان عشق گفت : «پنج سال پیش و در همین سالن یادمان استاد محمد نوری برگزار شد و بسیاری از هنرمندان محبوب کشور در آن مراسم حضور داشتند و آقای رامین بهنا به ما گفتند که قطعه کهکشان عشق استاد نوری را برای آن مراسم آماده کنید که شما هم در آن مراسم به روی صحنه بروید. ما هم در آن زمان خیلی جوان بودیم و اصلاً تابه‌حال به روی استیج نرفته بودیم و با این موضوع مواجه شدیم.جالب اینجاست که قبل از اینکه ما به روی استیج برویم ، به ما گفتند که شما نمی‌توانید به روی استیج بروید و این قطعه را اجرا کنید و آن قضیه در دلمان ماند تا اینکه امروز اینجا دوباره می‌خواهیم که این قطعه را اجرا کنیم.یکی از اساتیدی که در آن مراسم اجرا می‌کردند ، استاد عین اله کیوان شکوه بود که در این کنسرت هم حضور دارند و در کنار ما هستند و ایشان در آن زمان خیلی ناراحت شدند که ما نتوانستیم به روی صحنه برویم.»


قبل از اجرای قطعه کی چراغا رو خاموش می کنه ؟ ، آرمان پاکزاد (نوازنده گیتار باس گروه رام) با دعوت بهزاد عمرانی به روی استیج آمد تا در این قطعه به نوازندگی بپردازد.


قبل از اجرای قطعه سیرک که آخرین قطعه اجراشده در این کنسرت بود ، بهزاد عمرانی به کنسرت آینده‌شان در جشنواره موسیقی تلفیقی در فرهنگسرای نیاوران اشاره کرد و هواداران را دعوت کرد تا در آن کنسرت هم حضورداشته باشند.این خواننده همچنین اعلام کرد که در آن کنسرت رپرتوار متفاوتی را نسبت به این کنسرت خواهیم داشت.


شایان‌ذکر است که این کنسرت با همکاری موسسه فرهنگی و هنری آوای مهربانی برگزار شد و همچنین برگزاری این کنسرت بر عهده موسسه نیکوکاری مهر آفرین بود.


گفتنی است ؛ کنسرت آینده گروه بمرانی در جشنواره موسیقی تلفیقی ، در تاریخ 24 اردیبهشت‌ماه و در یک سانس (ساعت 21) در فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد.



منبع : ریتم نو


نویسنده : حمیدرضا پیرمحمدی


عکس: امین رجبی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه