ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۲۴۷۳۷
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۷ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵

لحظاتی در«آخرین اتوبوس» محسن چاوشی/ شهرزاد یا امیر بی گزند؛ کدام اثر زودتر منتشر می‌شود؟!

ریتم نو: در سکوت خبری آلبوم «امیر بی گزند»، محسن چاوشی لحظاتی از قطعه‌ی « آخرین اتوبوس » را منتشر کرد.


ریتم نو: در سکوت خبری آلبوم «امیر بی گزند»، محسن چاوشی لحظاتی از قطعه‌ی « آخرین اتوبوس » را منتشر کرد.


پس از تأخیری که در انتشار آلبوم جدید «محسن چاوشی» با عنوان امیر بی گزند پیش آمد و این خواننده قطعاتی را برای سریال شهرزاد اجرا کرد؛ کلیپی  تحت عنوان لحظاتی با قطعه‌ی «آخرین اتوبوس» در فضای مجازی منتشر شد که خبر از در دست تولید بودن اثر مذکور می‌دهد.


بااین‌وجود باید دید که مجموعه‌ی فوق چه تاریخی منتشر می‌شود چراکه اولاً تا به اینجا خود«چاوشی» در خصوص تولید آلبوم جدیدش اظهارنظری نکرده است و ترجیح داده بافاصله از خبرنگاران کارش را به جلو ببرد. ثانیاً زمزمه‌هایی مبنی بر نزدیک بودن ورود  آلبوم موسیقی «شهرزاد»  پس از قطعه‌ی «خداحافظی تلخ» به گوش می‌رسد که با این حساب هنوز معلوم نیست کدام آلبوم ازنظر تولید و عرضه بر دیگری مقدم است. حتی امکان عرضه‌ی هردو اثر از خواننده در یک‌زمان مشخص هم احتمالی است مثل سایر احتمالات دیگر!


لازم به ذکر است که تنظیم قطعه‌ی «آخرین اتوبوس » که احتمالاً در آلبوم این خواننده وجود دارد بر عهده‌ی «فرشاد حسامی» و نوازنده‌ی گیتار الکتریک «عادل روح‌نواز» است.


نکته‌ی شایان توجه تنظیم بندی جدیدی است که وی نسبت به کارهای پیشین خود استفاده کرده است تا همه‌چیز در خصوص ادامه‌ی روند کاری این هنرمند جای سؤال داشته باشد.


منبع: ریتم نو


نویسنده: فرزین پاک‌طینت

برچسب ها: امیر بی گزند
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه