ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۰۸:۱۲ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵

سرانجام آلبوم «زیباترین رویا» با اشعاری از سایه، حافظ، سعدی، خیام و رهی معیری شنیدنی شد

ریتم نو: آلبوم موسیقی « زیباترین رویا » به آهنگسازی و تنظیم «رضا برون» (بزرگمهر) و صدای «عارف رفعت» به تهیه‌کنندگی دکتر «مهدی بزرگی زاده» از سوی «پخش جوان» منتشر و روانه بازار موسیقی کشور شد.


ریتم نو: آلبوم موسیقی « زیباترین رویا » به آهنگسازی و تنظیم «رضا برون» (بزرگمهر) و صدای «عارف رفعت» به تهیه‌کنندگی دکتر «مهدی بزرگی زاده» از سوی «پخش جوان» منتشر و روانه بازار موسیقی کشور شد.


این اثر با اجرای گروه موسیقی بزرگمهر ، آهنگسازی، تنظیم و سرپرستی گروه رضا برون (بزرگمهر) و خوانندگی عارف رفعت با یازده قطعه در آواز اصفهان و دستگاه‌های نوا و سه‌گاه با اشعاری از سایه، حافظ، سعدی، خیام، رهی معیری و عارف رفعت تولید و منتشرشده است. ناگفته نماند مراحل ضبط این آلبوم در شهرهای برلین، تهران و اصفهان انجام گردیده و در استودیو «چکاوک» زندرود نیز میکس و مسترینگ شده است. همچنین در این آلبوم نوازندگانی همچون ارسلان کامکار (عود)، رضا برون «بزرگمهر» (سنتور)، نگار خارکن (کمانچه آلتو)، لیلا شریفان (تار)، کاوه معتمدیان (کمانچه)، پیمان صحیحی (تنبک و دف)، علیرضا قاسمی (نی)، سعید میرزا زاده (تار) و روح‌الله کبیری (تار و بم تار) به هنرنمایی پرداخته‌اند.



عارف رفعت که فارغ‌التحصیل رشته ژنتیک پزشکی در برلین آلمان است از محضر اساتیدی همچون «حمیدرضا نوربخش» در عرصه آواز ایرانی، «آزاده رضایی» و «فرشاد فولادوند» در رشته آواز کلاسیک و اپرا و همچنین اساتید غیر ایرانی مانند «برت منینگ» و «رابرت لانته» استفاده کرده است.



«رضا برون» (بزرگمهر) هم آهنگساز و نوازنده سنتور جوان کشورمان است که در برلین آلمان به تحصیل رشته موسیقی اشتغال دارد. وی از حضور بسیاری از اساتید موسیقی ایرانی و اروپایی همچون «مسعود رضایی‌نژاد»، «سعید ثابت»، «اردوان و پشنگ کامکار»، «سورنا صفاتی» و «هلموت زاپف» بهره فراوان گرفته است.



علاقه‌مندان برای تهیه آلبوم موسیقی «زیباترین رویا» به‌صورت نسخه اصلی می‌توانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه نمایند، همچنین این اثر از طریق سایت «بییپ تونز beeptunes.com» نیز به‌صورت دیجیتال قابل خریداری و دانلود قانونی است.



منبع: ریتم نو

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه