ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۲۳۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۷ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵

اختتامیه دومین جایزه «ققنوس» 24 مرداد برگزار می‌شود

ریتم نو: مهلت ارسال آثار برای دومین جایزه «ققنوس» تمدید شد. پیش‌ازاین قرار بود اهالی موسیقی تا اول اردیبهشت‌ماه موزیک ویدئوهای خود را برای داوری ارسال کنند اما بر اساس اعلام دبیرخانه جایزه ققنوس این زمان تا چهارم مردادماه تمدیدشده است.

photo_2016-04-25_02-40-22




دبیرخانه دومین جایزه ققنوس در بیانیه‌ای اعلام کرد:« در پاسخ به درخواست‌های مكرر هنرمندان و فعالان عرصه نماهنگ برای تمديد مهلت ارسال آثار در جهت آماده‌سازی كارهای در حال توليد، دبيرخانه جايزه ققنوس پس از برگزاری جلسات كارشناسی و بررسی‌های لازم، ضمن قدردانی از كسانی كه آثار خود را ارسال نموده‌اند، نسبت به تعويق زمان برگزاری مراسم اين جايزه اقدام نمود. لذا گروه‌های متقاضی می‌توانند حداكثر تا تاريخ 4/5/1395 آثار خود را مطابق شرايط قبل به دبيرخانه جايزه ققنوس ارسال نمايند. مراسم پايانی و آيين اهدای جوايز در روز ٢٤ مردادماه ١٣٩٥ خواهد بود».



اولین دوره جایزه ققنوس در سال 93 و باهدف تقدیر از نماهنگ‌های موسیقایی برگزار شد. در آن دوره تمرکز اصلی بر روی نماهنگ‌هایی بود که به موضوع ارزش‌های متعالی انسانی و دفاع مقدس پرداخته بودند. مراسم اختتامیه اولین دوره جایزه ققنوس 23 دی‌ماه همان سال در تالار وحدت برگزار شود و برگزیدگان جوایز خود را در بخش‌های مختلف دریافت کردند.



منبع: ریتم نو


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه