ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۲۳۵۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۸ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵

آلبوم معجزه با صدای بهنام صفوی منتشر می شود

ریتم نو : آلبوم « معجزه » به خوانندگی بهنام صفوی هشتم اردیبهشت ماه سال جاری منتشر و راهی بازار موسیقی کشور می شود.این خواننده مطرح همچنین در تاریخ 31 اردیبهشت ماه کنسرت آلبوم « معجزه » را برگزار می کند.
+ جزئیات آلبوم
+ جزئیات کنسرت


حسین غیاثی ، محمد کاظمی ، مریم اسدی و دکتر افشین یداللهی از ترانه سرایان این آلبوم هستند و امین بامشاد نیز در یک ترانه با بهنام صفوی همکاری کرده است.

قطعه دیگر از این آلبوم به نام "معجزه" از سروده های روزبه بمانی ترانه سرای محبوب کشور است که در دو قطعه در آلبوم حضور دارد.

بهروز صفاریان ، معین راهبر ، مهران عباسی ، حامد برادران و آرون حسینی از تنظیم کنندگان این آلبوم می باشند و بهنام کریمی ، محمد کاظمی و فرشید ادهمی ملودی بعضی از قطعات را برعهده داشته اند.

لازم به ذکر است ؛ آلبوم "معجزه" هشتم اردیبهشت ماه توسط "موسسه فرهنگی هنری اکسیرنوین" به مدیریت محمدرضا خانزاده وارد بازار موسیقی کشور می شود.

شایان ذکر است که اولین کنسرت آلبوم "معجزه" بهنام صفوی طی تاریخ 31 اردیبهشت در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران و به تهیه کنندگی شرکت ارکسیرنوین برگزار خواهد شد.

صفوی در این کنسرت علاوه بر اجرای قطعات آلبوم "معجزه" ، گلچینی از محبوب ترین قطعات آلبوم های خود به همراه چند تک آهنگ منتشر شده خود را برای دوستدارانش اجرا خواهد کرد.

مهدی فردی (رهبر ارکستر و نوازنده کیبورد و پیانو) ، غلامرضا معرف (پرکاشن) ، حسین شریفی (ترومبون) ، مجید رضاپور (درامز) ، امیرعلی ماسوریان (گیتار بیس) ، نریمان معصوم آبادی (گیتار الکتریک) ، رضا آذرنجات (ترومپت) ، دانیال طهماسبی (گیتار آکوستیک) و انوشیروان بهرامی (ساکسیفون) به عنوان اعضای گروه بهنام صفوی در این کنسرت هنرنمایی خواهند کرد.

گفتنی است ؛ علاقه مندان برای تهیه بلیت کنسرت می تواننده از ساعت 16 امروز (جمعه) به سایت اکسیر کنسرت به نشانی www.exirconcert.com مراجعه نمایند.

 

منبع : ریتم نو
نویسنده : حمیدرضا پیرمحمدی

 
تقویم هنری ادامه