ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۰۴:۲۵ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۴

بل کانتو برای اجراهایی شکوهمند در فصل جدید کنسرت ها آماده می شود .

ریتم نو : پس از اجراهای بسیار موفق بل کانتو در شب های " آواز زیبا " ، ارکستر سمفونیک و کر بزرگ بل کانتو به رهبری « نیما پناهی ها » از برگزاری کنسرت هایی در آینده نزدیک خبر می دهد .


پیرو برنامه های جدید این ارکستر ، بل کانتو به منظور جذب خوانندگان کر و آواز در محل تمرین تالار وحدت فراخوانی منتشر نموده است که متن آن به شرح ذیل می باشد :

 

ارکستر سمفونیک و کر بزرگ بل کانتو به منظور اجراهایی متفاوت در کنسرت های جدید از خوانندگان کر و آواز در محل تمرین تالار وحدت پذیرش به عمل می آورد .

- شرایط لازم برای حضور در بل کانتو سلامت شنوایی ، صدای قابل قبول ، تسلط و توانایی در اجرای دقیق ریتم و پارلاتی است . با این شرایط دوستان می توانند بدون نیاز به گذراندن دوره های آموزشی به گروه راه یابند .

- نظر به استقبال و درخواست علاقه مندان عزیز ، دوستان با استعداد نیز می توانند با گذراندن کارگاه های آموزشی بل کانتو به گروه راه یابند .

گفتنی است ؛ کلاس های سلفژ تخصصی و آمادگی کر به صورت گروهی می باشد که گروه نخست آن روز جمعه دوم بهمن ماه آغاز به کار می کند .

لازم به ذکر است ؛ علاقه مندان برای پیوستن به بل کانتو می توانند با شماره 09302904063 تماس بگیرند و دوستان با استعداد خود را از این فراخوان آگاه نمایید .

 

منبع : ریتم نو
نویسنده : حمیدرضا پیرمحمدی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه