ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۱۹۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۰ - ۲۹ دی ۱۳۹۴

اولین اجرای رامین مدانلو و سعید متینی با همراهی گروه "شهربازی" در فرهنگسرای نیاوران

ریتم نو: کنسرت رامین مدانلو و سعید متینی با همراهی گروه شهربازی به سرپرستی شایان کریمی برای نخستین بار، دوشنبه 28 دی‌ماه ساعت20 در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه رفت.


در نخستین کنسرت رامین مدانلو و سعید متینی ؛ 14 قطعه از ساخته‌های گروه اجرا گشت که از میان آن‌ها می‌توان به قطعاتی مانند "عشق افلاطونی"،" روانی"، "رویای پوچ"، "من بیشتر از اینم" و "ایران" با ترانه‌هایی از بهنام حسینی، المیرا بهارخوش، شهاب شهرزاد و صالح اسماعیل‌زاده اشاره کرد.


این دو خواننده جوان سعی داشتند با تنظیم قطعات توسط شایان کریمی جهت این کنسرت آثاری متفاوت از چیزی که در جامعه شنیده می‌شود را به گوش مخاطب برسانند و مخاطب بامعنا، مفهوم و درک بهتری از موسیقی پاپ آشنا شود.


در این کنسرت پارسا پروین (درامز)، امیر عادل (گیتار)، مهیار صالحی نیا (گیتار الکتریک)، مسعود نوروزی (ویولن)، پویان جزینی (گیتار باس)، محمود ملک لو (پرکاشن) و شایان کریمی (پیانو) این دو خواننده جوان را همراهی می‌کردند.


گفتنی است؛ رضا مریوند، رضا شعبانی، مرتضی لطفی، تایماز ارتگلی، مهران مختارپور، مصطفی بهرمان و ... از جمله مهمانان این اجرا بودند




منبع : ریتم نو

عکاس : امین رجبی – معراج صالحی نیا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه