ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۱۹۱۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۴ - ۲۸ دی ۱۳۹۴

مهرداد شهسوار زاده با آلبوم «تلنگر» می‌آید

ریتم نو: مهرداد شهسوار زاده خواننده پاپ-کلاسیک کشورمان که به‌عنوان یکی از صداهای خوب این عرصه شناخته‌شده است، این بار با آلبوم «تلنگر» حضور خود در این عرصه را اعلام می‌کند.
photo_2016-01-17_15-22-16

مهرداد شهسوار زاده که از صداهای پاپ-کلاسیک کشورمان به‌حساب می‌آید، آلبوم « تلنگر » را برای حضور دوباره خود در موسیقی، آماده انتشار کرده است. این آلبوم محصول همکاری مشترک این خواننده با آهنگسازانی همچون شهاب اكبرى ، محسن يگانه ، مهدى رامشك حسين قربانپور و نيما اوركى است که خود نیز در این خصوص با تیم آهنگساز همکاری کرده است.


وی که خود تهیه‌کنندگی این آلبوم را به عهده دارد، به‌غیراز یک قطعه که با تنظیم نیما اورکی صورت گرفته است، بقیه تنظیم‌ها را به شهاب اکبری سپرده است.


ترانه‌های «تلنگر» را امیر ارجینی،محسن یگانه، لی‌لا رضایی،حدیث دهقان، محمدکاظمی،حمید نصرالهی و امیر بذرافشان سروده‌اند.این آلبوم اوایل سال آینده منتشر و روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد.


مهرداد شهسوار زاده قبل از انتشار آلبوم جدید خود، چند تک قطعه را منتشر می‌کند تا مخاطبان خود را با جدیدترین دستاورد هنری خود آشنا کند. اولین این قطعات «اگه مي‌توني برگرد» است که با ملودی مهدی رامشک بر روی ترانه‌ای از حدیث دهقان اجراشده است. تنظیم آن نیز توسط شهاب اکبری انجام‌شده است و مسعود همایونی نیز در جایگاه نوازنده گیتار الکتریک در کنار وی و در این قطعه حضور دارد.


«اگه می‌تونی برگرد» هفته آینده از طریق رسانه‌های اینترنتی وارد شبکه مجاز پخش موسیقی ایران می‌شود.



منبع: ریتم نو


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه