ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۶:۳۹ - ۲۳ دی ۱۳۹۴

جلسه کارگاه ترانه مهشاد عرب با حضور ساناز کریمی برگزار شد/ اجرای ترانه‌ای مشترک از هنرجویان

ریتم نو : جلسه حضوری کارگاه ترانه مهشاد عرب ،ترانه‌سرای خوب کشور ، روز پنجشنبه هفدهم دی‌ماه در روندو استودیو برگزار شد.
دومین جلسه کارگاه ترانه مهشاد عرب با حضور ساناز کریمی برگزار شد/ اجرای ترانه‌ای مشترک از هنرجویان دومین جلسه کارگاه ترانه مهشاد عرب با حضور ساناز کریمی برگزار شد/ اجرای ترانه‌ای مشترک از هنرجویان

مهشاد عرب که این روزها سرگرم نوشتن ترانه‌های بسیاری برای آلبوم جدید خوانندگان و تولید یکی دو آلبوم است ، پنجشنبه تازه‌ترین جلسه کارگاه ترانه‌اش را برگزار کرد.

در این جلسه علاوه بر هنرجویان کارگاه ، ساناز کریمی آهنگساز که سازنده قطعات بنام بسیاری است هم به‌عنوان کارشناس موسیقیایی حضور داشت. هم‌زمان با بررسی و نقد و نظر ، ترانه‌های هنرجویان ازلحاظ موسیقیایی و تلفیق با ملودی هم بررسی می‌شد و ساناز کریمی پاسخگوی سؤالاتی در این زمینه بود.

از نکات قابل‌توجه کارگاه ترانه مهشاد عرب حضور خواننده‌ای است که آلبوم مجازش در مرحله پایانی اخذ مجوز است و به‌زودی این آلبوم با ترانه‌های مهشاد عرب روانه بازار خواهد شد.حسین نجفی خواننده‌ای است که علاوه بر صدای گرم ، استعداد ترانه نویسی هم دارد.

اتفاق تازه‌ای که قرار است خروجی تازه این کارگاه ترانه باشد ، ترانه مشترکی است که به‌طور دسته‌جمعی توسط هنرجویان نوشته‌شده و به‌زودی روانه مراحل ساخت موسیقی و تنظیم می‌شود تا توسط یکی از خوانندگان اجرا و منتشر شود.تنظیم این قطعه نیز بر عهده دانیال شهرتی خواهد بود.

گفتنی است ؛ هم‌زمان با کارگاه حضوری ، جلسه‌های مجازی کارگاه ترانه مهشاد عرب هم در حال برگزاری است تا هنرجویانی که ساکن تهران نیستند و امکان حضور فیزیکی برایشان میسر نیست ، بتوانند از این کارگاه و امکاناتش برخوردار شوند.

به‌زودی از جلسه آینده این کارگاه و اتفاقات تازه‌اش خبردار خواهید شد.

 

منبع: ریتم نو

نویسنده : حمیدرضا پیرمحمدی

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
انتشار یافته: ۱
دیجیتال مارکتینگ
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۱
خسته نباشین عالی بود
تقویم هنری ادامه