ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۱۸۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۱ - ۲۱ دی ۱۳۹۴

«خارج از تصور» با صدای پویا نیکپور رونمایی و منتشر شد

ریتم نو: مراسم رونمایی دومین آلبوم مستقل پویا نیکپور با عنوان «خارج از تصور» عصر روز شنبه 19 دی‌ماه ، با حضور رضا صادقی و جمعی از هنرمندان مطرح کشور در شهر کتاب تجریش برگزار شد.

kharejaztasavor




سبک آلبوم « خارج از تصور » تلفیق پاپ - جز است و افراد حرفه‌ای همچون دارا دارایی ، مسعود همایونی ، همایون نصیری ، بابک صفر نژاد و یاشار خسروی در این آلبوم به‌عنوان نوازنده هنرنمایی کردند. ضمن اینکه مهدی ایوبی به‌عنوان ترانه‌سرای اصلی اثر با 9قطعه حضور دارد که پوریا متابعان به‌عنوان ترانه‌سرا در یک قطعه همکاری داشته است.


این آلبوم از 10 قطعه بانام‌های «امروز و دیروز» ، «مثل روز اول» ، «رد پا» ، «رابطه» ، «مکث» ، «تنهایی» ، «وقتی میخندی» ، «خارج از تصور» ، «تقویم تکراری» و «فرشته من» تشکیل‌شده و از نکات قابل‌توجه این آلبوم همخوانی رضا صادقی با پویا نیکپور در قطعه «خارج از تصور» است.


در این مراسم که با استقبال خوبی هم مواجه شده بود ، هواداران پس از خریداری آلبوم ، برای گرفتن امضا به سمت اعضای گروه رفتند و سپس با اعضای گروه عکس یادگاری گرفتند.


در این مراسم هنرمندان زیادی ازجمله یاشار خسروی ، مهدی ایوبی ، مصطفی یگانه ، پدرام کشتکار ، همایون نصیری ، مستانه مهاجر ، الهام نورانی ، آریا عظیمی نژاد ، رضا صادقی ، سعید صارمی و ... حضور داشتند.



منبع: ریتم نو


نویسنده : حمیدرضا پیرمحمدی



ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه