ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۱۸۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۲ - ۱۹ دی ۱۳۹۴

طرفداران در این کنسرت غافلگیر خواهند شد/ اکران مستندی درباره‌ی زندگی هنری مجید خراطها

ریتم نو: مجید خراطها خواننده‌ی پرطرفدار کشور که به‌تازگی آلبوم « دارم میرم » را منتشر کرد، قرار است بیستم دی‌ماه سال جاری در یک سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی روی صحنه برود.

+ تغییر در ارکستر کنسرت 20 دی‌ماه


+ هیچ زمان پلی بک نخواندم و نخواهم خواند


+ قطعه «امشب» با شعری امروزی و فضای غمگین سال‌های قبل است


+ برگزاری کنسرت 24 دی ماه در رباط کریم


Majid Kharatha (17)




مجید خراطها در خصوص اجرای کنسرت پیشروی خود به خبرنگار سایت «ریتم نو» گفت: با توجه به اینکه آلبومم را روانه‌ی بازار کردم ،دست بازتری در ارائه‌ی قطعات کنسرت دارم. همیشه کنسرت‌هایم به‌گونه‌ای بود که با قطعه‌ی «مسافر» شروع می‌شد و با قطعه‌ی «خدانگه‌دار» به اتمام می‌رسید اما در این اجرا با توجه به روی مخاطبانم، انتخاب‌هایی از آهنگ‌های جدید  و قدیمم انجام دادم که فکر می‌کنم این انتخاب‌ها طرفدارانم را غافل‌گیر کند.


خراطها در ادامه گفت: در این کنسرت برنامه‌های ویژه‌ای را تدارک دیده‌ایم. یکی از آن‌ها اکران مستندی درباره‌ی زندگی هنری من است که درواقع آخرین سکانس این مستند با حضور مخاطبان من در  این اثر به پایان می‌رسد. به همین خاطر تمی هم برای شرکت در این کنسرت در نظر گرفتیم (آقایان کت‌وشلوار و خانم‌ها شال سفید یا ابی) که تداعی‌گر برخی المان‌ها از آثارم باشند .


خواننده آلبوم «دارم میرم» از تغییر در ارکستر خود خبر داد و گفت: پيمان رشيدي (ويولن)، حسن خضرلو( گيتار الكتريك)،عادل ماهوتي(قانون)،عليرضا سليماني(كيبورد)، محمد سليميان(پركاشن )، رشاد(باغلاما و عود)، سعيد عباسي(گيتار باس)،حسن قربانزاده (پيانو)، فاضل نعمت اللهي (درامز) و داوود قنبري(دف) اعضای ارکستر را تشکیل می‌دهند.


مجید خراطها همچنین بیان کرد: طی یازده سال فعالیتم در موسیقی، همیشه تمام تلاشم را انجام دادم تا بتوانم بهترین اجرایم را به نمایش بگذارم و هوادارانم را خوشحال و راضی نگه‌دارم.نسبت به سال‌های پیش از تکنیک‌های بیشتری استفاده می‌کنم اما با نظرهای متفاوتی روبه می‌شوم به همین خاطر سعی می‌کنم طوری فعالیت کنم که تمام سلیقه‌ها را با خود همسو کنم .درواقع هم طرفداران جدید خود را حفظ کنم و هم به سمت کارهای جدیدتر گام بردارم ولی هیچ موقع از خودم فاصله نمی‌گیرم به‌عنوان‌مثال در آهنگی به نام «امشب» که به‌تازگی با صدای من منتشرشده از شعرهای امروزی‌تر استفاده کردیم و درعین‌حال فضای غمگین سال‌های پیش خودم را در این اثر جای دادیم. در کل تلاش می‌کنم که تأثیرگذاری بیشتر و بیشتری داشته باشم.هیچ زمان در اجراهای کم نمی‌گذارم ؛ هیچ زمان پلی بک نخواندم و نخواهم خواند...


در پایان باید بگویم  برای این کنسرت انرژی زیادی دارم و کنسرت بعدی من نیز در روز پنجشنبه 24 دی‌ماه در رباط کریم برگزار می‌شود.


منبع: ریتم نو


نویسنده: فرزین پاک‌طینت


عکس: امین باقری


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
انتشار یافته: ۱
Abolfazl
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
چه شود این کنسرت . مرسی از شما . زنده باد سلطان احساس
تقویم هنری ادامه