ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۱۸۳۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۷ - ۱۹ دی ۱۳۹۴

اولین عشق گروه سون روی صحنه رفت

ریتم نو: گروه سون در روزهای هفدهم و هجدهم دی‌ماه سال جاری در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی روی صحنه رفتند تا آغازگر کنسرت‌های زمستانی خود باشند.

seven band (32)




این کنسرت که در هر شب طی دو سانس برگزار شد با قطعه «بی تو میمیرم» با اجرای بی‌نظیر گروه سون آغاز شد و «باور» دومین قطعه انتخابی برای این برنامه بود که در ادامه اجرای قطعات «خواهش » و «ادعا» را همراه داشت.


سپس « آرش قنادی » گروه خود را جدا از خوانندگی نوازنده معرفی کرد ،و بعد یک نوازنده‌ی خوب و خواننده خوش‌ذوق به اسم امید حاجیلی را به همه معرفی کرد.


«نرو خواهش میکنم» با پخش کلیپی به حاضرین ارائه شد و «همش به تو فکر میکنم» به‌عنوان ششمین ترانه برای حاضرین به اجرا درآمد.


در ادامه با قرار گرفتن «آرش قنادی» پشت پیانویی که برای این کنسرت ساخته‌شده بود و با همراهی امیر قنادی و کیارش پوزشی قطعه «دروغگو »اجرا شد.


قطعه زیبای «من عاشقت شدم» با همراهی هوای بارانی تهران شنیدنی‌تر شد و گروه سون با اجرای قطعه «بوی عیدی» پیشواز دو ماه زودتری سال جدید رفت.


آهنگ چند روز متولدشده‌ی این گروه همراه با کلیپ به اسم «اولین عشق» اجرا شد.


قطعات «ستاره»، «یه راهی پیش روم بزار »و «واست میمیرم» دیگر قطعات اجرایی به همراه کلیپ بود و این کنسرت همانند دیگر اجراهای گروه سون با قطعه «دوست دارم» به پایان رسید.


گفتنی است گروه سون از علیرضا پیروزی (ترانه‌سرا) تشکر کردند و فریبا کوثری مهمان آخرین سانس از آخرین شب اجرای گروه سون بود.



منبع: ریتم نو


نویسنده: حمیدرضا کولیوند


عکس: امین باقری

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه