ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۱۸۰۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۱ - ۱۷ دی ۱۳۹۴

دومین کنسرت سینا حجازی با لیلی به پایان رسید (16 دی)

ریتم نو : سینا حجازی خواننده خوش‌ذوق با سبک و استایل متفاوتی است که سال‌ها برای مجاز شدن تلاش کرد و حالا دومین اجرای خود را در پایتخت روی صحنه برد.


دومین کنسرت سینا حجازی چهارشنبه شانزدهم دی‌ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی برگزار شد و قطعه «بادبادک» همانند اجرای نخست حجازی آغازگر برنامه بود.

 

این اجرا با "بارون" ادامه پیدا کرد و حجازی با اشاره به اینکه سازدهنی ساز اصلی خیلی از قطعاتش بوده است به معرفی بابک صفر نژاد نوازنده این ساز پرداخت که با تشویق شدید حاضرین مواجه شد.

"یه جمله قدیمی هست که میگه تاریخ دو بار تکرار میشه، و من میگم یه بار تراژیک و یه بار کمدی و به نظر من قطعات لیلی و دیدی داری کاملا تراژیکن نه کمدی " بعد از این گفته حجازی قطعه پرطرفدار لیلی پخش شد که مورد استقبال زیادی واقع شد .

قبل از اجرای قطعه "ماما" حجازی به این اشاره کرد که چند وقت پیش رهبر ارکستر و تنظیم‌کننده این اجرا داریوش بیژنی مادر خود را ازدست‌داده است و به حال متفاوت در حال تنظیم این قطعه اشاره کرد و سپس از زحمات مادر خود تشکر کرد و این قطعه را به او که در سالن حاضر بود تقدیم کرد.

در این کنسرت خودتی،باریدم،دیدی داری،هارمونی،زن معمولی،یعنی صبح شده،من خوابشو دیدم،رفیق،آی دل و تیک تیک تیک دیگر قطعاتی بودند که به اجرا درآمدند و اجرای دوباره دیدی داری و لیلی پایان‌بخش این برنامه بود.

اکثر قطعات سینا حجازی به دلیل سبک موسیقیایی‌اش "رگه" اکثراً قطعات اکتیوی هستند که او هم با هیجان بالایی این قطعات را به نمایش می‌گذاشت که این خود باعث شده بود حاضرین شب خوبی را سپری کردند این اجرا مهمان‌های ویژه‌ای ازجمله سروش صحت، علی اوجی ،نیلوفر خوش‌خلق و شیوا ابراهیمی داشت. قطعه زن معمولی هم در حضور شاعرش یعنی زهرا عاملی اجرا شد و بزرگمهر حسین پور نیز از نزدیک شاهد تصویرگری‌هایش برای این اجرا بر روی پرده نمایش بود.همچنین امید حاجیلی نیز با قطع دلبر خود مواجه شد که با معرفی‌اش نوازندگان شروع به نواختن آن کردند.

در این کنسرت حسین شریفی،علی ضرابی،فرید شیخی،آرش احمدی،سعید خیرخواه،ایمان قیاسی،شروین شهبازی، آرش عیوضی و سینا پرتویی نوازندگانی بودند که حجازی را همراهی می‌کردند و همچنین نسترن نفریه و مجید کمالی به‌عنوان گروه کر او را همراهی می‌کردند.

گفتنی است؛ این اجرا به همت موسسه آوای دوران به مدیریت «رسول ترابی» برگزار شد.

 

منبع: ریتم نو
نویسنده: شهاب مفخمی
عکاس : امین باقری


 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه