ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۱۷۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۷ - ۱۵ دی ۱۳۹۴

آلبوم تصویری صدای ستارگان با صدای رضا صادقی منتشر شد

ریتم نو : رضا صادقی آلبوم تصویری خود را با عنوان " صدای ستارگان " در بازار موسیقی کشور منتشر کرد.
آلبوم تصویری صدای ستارگان با صدای رضا صادقی منتشر شد آلبوم تصویری صدای ستارگان با صدای رضا صادقی منتشر شد

این اثر که از کنسرت اردیبهشت 92 رضا صادقی در تهران و توسط برادران بوشهری کارگردانی و فیلمبرداری و تدوین شده است ، مجموعه قطعاتی از آلبوم همین به همراه چند تک آهنگ منتشر شده وی است.

پویا نیکپور (پیانو و رهبر ارکستر) ، علی شهبازی (گیتار الکتریک) ، فاضل پیش (گیتار نایلون) ، دارا دارایی (گیتار باس) ، مرتضی کریمی (عود) ، میلاد عالمی (ویولن) ، امیر شهابی (کیبورد) ، آرش پژند مقدم (درامز) ، حسین شریفی (ترومبن) ، علیرضا میرآقا (ترومپت) و رضا آذر نجات (ترومپت) اعضای ارکستر رضا صادقی را در این کنسرت تشکیل داده اند.

در این کنسرت قطعات نترس ، ادعا ، کفش آهنی ، بخند ، عاشقتم (برگرفته از موسیقی فرانسوی) ، خدا با منه ، فراموش ، مشکی رنگ عشقه ، بانوی من ، احساس رویایی ، ولی نبو و دوست دارم خدا در محل مرکز همایش های بین المللی برج میلاد تهران در روزهای 27 و 28 اردیبهشت ماه اجرا شد.

عکس جلد این مجموعه از محمد گنابادی است و طراحی این اثر بر عهده عباس ثمرین بوده است.

گفتنی است ؛ این کنسرت تحت مجوز آوای هنر و توسط مرکز پخش هنر اول منتشر شد و همچنین آلبوم صوتی و اینترنتی <<شب بارونی>> که به تازگی از این خواننده منتشر شده است ، به صورت اینترنتی قابل دانلود می باشد و علاقه مندان می توانند برای خرید این آلبوم به وب سایت رادیو پدیده و بلک شاپ مراجعه کنند.

 

منبع : ریتم نو
نویسنده : حمیدرضا پیرمحمدی

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه