ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۰۰:۴۷ - ۱۳ دی ۱۳۹۴

حضور ستارگان در نخستین اجرای زمستانی علی زندوکیلی

ریتم نو: اولین کنسرت زمستانه علی زندوکیلی خواننده خوش صدا و خوش آتیه کشور ، پنجشنبه دهم دی ماه در مرکز همایش های برج میلاد تهران و با حضور پر شور هوادارانش برگزار شد.



علی زندوکیلی که پس از موفقیت های آلبوم «یادی به رنگ امروز» پس از چند ماه دیداری دوباره با هوادارانش داشت ، در این کنسرت گلچینی از محبوب ترین قطعاتش را به همراه چند تک آهنگ تازه منتشر شده خود را برای هوادارانش خواند تا یک شب فراموش نشدنی را برای دوستدارانش رقم بزند.


زندوکیلی در ابتدا قطعه زیبای من را با تسلط کامل اجرا کرد و سپس قطعه ناردونه را با همخوانی حضار خواند و این قطعه را به مادرش تقدیم کرد و گفت : «امشب جای ناردونه من در این کنسرت خالی است اما من این قطعه را به تمامی مادران ایرانی که نجیب ترین و بهترین مادران هستند تقدیم می کنم.» سپس قطعات تار و رباب ، نفس گرم ، زندگی خوب و به سوی تو را اجرا کرد.


وی پس از اجرای قطعه به سوی تو گفت : «واقعا وقتی به این آثار می رسیم ، باز هم یاد می کنیم از تمامی آهنگسازان بزرگی که جاودانه ساختند و یا ترانه سرایانی که جاودانه سرودند و افتخار می کنم من بخشی از فعالیت های هنری ام در بازخوانی این آثار بوده است.به خصوص تئاتر ها و ترانه های قدیمی.» سپس قطعات غروب کوهستان و زندگی کن را اجرا کرد و قبل از اجرای قطعه زندگی کن خطاب به هوادارانش گفت : «واقعا هدفمان از ساختن این اثر این بود که موسیقی ما براساس غم هایی که در طول تاریخ نصیب و دچارش شده ساخته می شود و ما ایرانی ها اصولا غم را خیلی دوست داریم به شخصه خودم هم همینطور هستم و کارهای مثبت و یا امید دهنده کمتر ساخته می شود.ما کار زندگی کن را فقط ساختیم،  بدانیم همیشه و هر روزمان امید هست.» زند وکیلی در ادامه قطعات آه سرد ، شهزاده رویا ، فقط دعا کن ، فریاد ، رفتی و سیه مو را اجرا کرد. اجرای مجدد قطعه رفتی پایان بخش اولین کنسرت زمستانه علی زندوکیلی بود که با همخوانی حضار همراه بود و شبی به یاد ماندنی را برای طرفداران خود رقم زد. فرزاد فرزین، یاشار خسروی، بهاره رهنما، سروش صحت، بهنام تشکر،مهران غفوریان، نیوشا ضیغمی، محسن افشانی، داوود غلامی شیرازی ، علی معلم ، حجت اشرف زاده ، محمد زندوکیلی ، ژاله درستکار و فراز حلمی از جمله مهمان های این کنسرت بودند.


گفتنی است ؛ سینا علم (کمانچه) ، شایان ریاحی و افشین بابایی (سازهای کوبه ای) ، امید غفاریان (پیانو و گیتار) ، سحاب علم (تار) و رامتین اتابکی (گیتار بیس) اعضای ارکستر زندوکیلی را تشکیل دادند.


لازم به ذکر است ؛ سید محمود شبیری مدیر برنامه ،حسام حسینی مدیر اجرایی ،مسئول تبلیغات و روابط عمومی گروه 17 و به تهیه کنندگی سپهر صاحبی و به همت شرکت فرهنگی هنری نای و نی برگزار شد .



منبع: ریتم نو


نویسنده : حمیدرضا پیرمحمدی


عکس: امین باقری

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه