ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۴:۰۲ - ۰۹ دی ۱۳۹۴

فروزان ، نی نوا را در آزادی می‌نوازد

ریتم نو: کنسرت ارکستر کوبه‌ای " فروزان " به سرپرستی و رهبری " سیاوش عبدی " 13 و 14 دی در سالن اصلی برج آزادی برگزار می‌شود.

IMG_20151223_143740




به گزارش ریتم نو به نقل از روابط عمومی برج آزادی، گروه فروزان از سال 1387 فعالیت خود را آغاز کرده و تاکنون اجراهای متعددی در برج آزادی، تالار وحدت، تالار رودکی، سالن اندیشه حوزه هنری، برج میلاد، دانشگاه هنر و ... داشته است.


سیاوش عبدی (دف)، محمد ذوالنوری (تنبور) و جمشید عندلیبی (نی) به همراه 100 نوازنده سازهای کوبه‌ای، اعضای ارکستر بزرگ کوبه‌ای فروزان را تشکیل می‌دهند.


در این اجرا قطعه" نی نوا" به همراهی ارکستر و تک‌نوازی نی و نیز ملودی‌های محلی کردی نواخته خواهد شد، این در حالی است که آهنگسازی و تنظیم قطعات کوبه‌ای را سیاوش عبدی و آهنگسازی قطعات قسمت تنبوری را محمد ذوالنوری بر عهده داشته‌اند.


لازم به ذکر است گروه فروزان این اجرای خود را به سبک بی‌کلام که با سایر برنامه‌های خود متفاوت است، روی صحنه می‌برد و در اجرای بعدی  مجدداً کلام را وارد موسیقی خود خواهد کرد.


کنسرت ارکستر کوبه‌ای "فروزان" به سرپرستی و رهبری "سیاوش عبدی" و به همراهی "محمد ذوالنوری" و "جمشید عندلیبی"، 13 و 14 دی از ساعت 20 در سالن اصلی برج آزادی روی صحنه می‌رود.



منبع: ریتم نو

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه