ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۱۶۸۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۰ - ۰۷ دی ۱۳۹۴

نشست خبری کنسرت ارکستر بادی «آرس نوا»

ریتم نو : نشست خبری کنسرت ارکستر بادی « آرس نوا » به سرپرستی « آرمین قیطاسی » در روز دوشنبه 7 دی ساعت 12:30 ظهر با حضور سرپرست این گروه (قیطاسی)،« مهردادجهانتاب » و « بهنام ابطحی » در تالار وحدت برگزار گردید.
نشست خبری کنسرت ارکستر بادی «آرس نوا» نشست خبری کنسرت ارکستر بادی «آرس نوا»

در ابتدا «آرمین قیطاسی» ضمن سلام و خیر مقدم گفت: در این کنسرت حدود شانزده قطعه ی با کلام از موسیقی های مطرح دنیا اجرا می گردد .

برای اولین بار است که موسیقی لاتین با این گستردگی ورسمیت در ایران اجرا خواهد شد و از نوازنده هاو خواننده های خوبی استفاده کردم در کنار بزرگترهایی چون «بهنام ابطحی»و «داردارایی» از خواننده ها ی جوانی نیز بهره برده ایم .«ابطحی» کسی است که برای موسیقی پاپ ایرانی زحمات زیادی کشیده است اما بنا به دلایلی چهار سال تمام در هیچ کجا فعالیتی نکرد.

وی درباره ی پانزده ماه ممنوع الفعالیت بودن خود گفت:به خاطر اجراهایی که داشتیم سو تفاهماتی داشتیم که شکر خدا بر طرف شدند.

«ابطحی» که بعد از چند دقیقه تاخیر وارد این نشست شده بود افزود:چند سالی فعالیت نکردم چرا که به واقع نه آهنک خوبی شنیدم و نه صدای خوبی!اما افتخار می کنم در گروه برادر کوچکترم «ارمین قیطاسی» سمت نوازنده دارم .به جز این هم ممنتظر آلبوم اینسترو منتال من باشید.

او در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران راجع به همکاری با «سینا حجازی» گفت: دیگر رهبر ارکستر او نیستم این هم به خاطر مساله ی سن و سال و خیلی چیزهای دیگر است!

جدیدا یه دنیا رهبر ارکستر به موسیقی ما اضافه شدیم .بعد می بینیم همان رهبر ارکستر در عروسی ها نیز هست.مدرک هم دارند لابد که به ما نگفتند از کجا تهیه کرده اند!

قصد دارم کنسرتی نیز برگزار کنم که چهار خواننده ی مهمان را نیر در این اجرا دعوت کنم و هرکدتم دو قطعه اجرا داشته باشند به جز این در جشنواره امسال در دو فیلم همکاری داشته ام .

چهار سال حتی ساز هم نزدم و به نوعی خسته شدم از یک سری مسائل در حال حاضر نیز علاقه دارم در کارهای اینسترومنتال همکاری داشته باشم چرا که الان همه دکترای موسیقی دارند به کمک استاد لب تاب!فیش های سازها هم که در گلدان ها قرار گرفته!...

 

منبع : ریتم نو
نویسنده : فرزین پاک طینت
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه