ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۰۰:۲۶ - ۳۰ آذر ۱۳۹۴

لدزپلین باز می گردد؟

ریتم نو : در حالی که همه امید به بازگشت گروه لدزپلین (Led Zeppelin) در سال آینده ی میلادی را داشتند, همه ی آروزها با اعلان برنامه ی جیمی پیج (Jimmy Page) برای تور 2016 نقش برآب شدند. این در حالیست که جِیسِن بونِهَم (Jason Bonham) در یکی از مصاحبه های اخیرش اشاره ای به دور هم جمع شدن مجدد این غول های راک کرده است. جیسن که جای جان, پدر فقیدش را در گروه برای اجرای سال 2007 پر کرده بود می گوید: "درون قلبم باور دارم که باز درکنار هم خواهیم نواخت. مانده که (تصمیم گرفته بشود) که این اتفاق خصوصی باشد یا عمومی ولی ما باز با هم خواهیم نواخت."


در ادامه ی مصاحبه همچنین جیسن در مورد تصمیم رابرت پلنت (Robert Plant) برای دور شدن از لدزپلین برای پیگیری برنامه هایش از جمله اجرای O2 Arena در لندن و همچنین پروژه ای با حضور ستارگان موسیقی که بدل به توری شد که ستیون تایلر (Steven Tyler) از ایریوسمیث (Aerosmith) و مایلز کندی (Myles Kennedy) از گروه اُلتِر بریدج (Alter Bridge) برای خوانندگی در تست شرکت کردند. او می گوید: " من تماسی با رابرت داشتم و چیزی که در موردش صحبت کردیم خیلی مخصوص بود, و من برای تمام افکارش احترام قائلم. تماسی بین ما بود و بسیار قدردانم که زمانی پیش آمد تا آن صحبت ها رو داشته باشیم."

بعد همان موقع ها تماسی از سمت مدیر برنامه های جیمی با من شد و بنا بر همکاری در پروژه ای جداگانه شد. در حقیقت من, جیمی و جان پل جونز (John Paul Jones) چندباری دور هم جمع شدیم تا ببینیم چه کارهایی می تونیم انجام بدهیم. شروع به نوشتن کردیم و شانس برای حضور چند خواننده ای بود که الآن مستند شده دیگه. همانطور که جیمی گفت ما هیچوقت اسم رو لدزپلین نخواهیم گذاشت. زمان بسیار خوبی در کنار ستیون (تایلر) و مایلز (کندی) داشتم و خاطرات بسیار مخصوصی در زندگی م بوده اند."

 

منبع: ریتم نو
گردآوری و ترجمه: اشکان شاهرخ
برچسب ها: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه